حجت الاسلام و المسلمین نصیرالاسلامی؛

مراسم دهه مبارک فجر با حضور وابستگان خارجی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا گفت: مراسم دهه میارک فجر با حضور وابستگان خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش در گفت گو با خبر نگار پایگاه اطلاع رسانی این نیرو گفت: در دهه مبارک فجر برابر سنوات قبل کارکنان نیروی هوایی با فرماندهی معظم کل قوا دیدار خواهند داشت و در یگان های خارج از تهران نیز کارکنان این نیرو  با نماینده محترم ولی فقیه در هر استان دیدار می کنند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا اظهار داشت: به صدا در آوردن زنگ انقلاب در کلیه مدارس و مراکز آموزشی نیروی هوایی، مراسم نثار گل به حرم مطهر حضرت امام(ره)، برگزاری محافل انس با قرآن،  مراسم مهمانی لاله ها و غبار روبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و بیماران بستری، برگزاری مسابقات فرهنگی و برگزاری مراسم جشن با حضور خانواده ها از برنامه های پیش بینی شده این نیرو برای ایام مبارک دهه فجر است.

وی افزود: در ایام الله مبارکه دهه فجر از کتاب "بیانات رهبری در جمع کارکنان نهاجا و مستند نقش رهبری در انقلاب" رونمایی می شود، همچنین مراسم گرامیداشت یکی از شهدای تازه احراز هویت شده که به عنوان شهید گمنام در یکی از یگان های نیروی هوایی تشییع و تدفین شده اند با حضور خانواده معظم این شهید برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین نصیرالاسلامی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره حماسه کارکنان نیروی هوایی در 19 بهمن 57 با حضور فرماندهان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در مدرسه علوی برگزار می شود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی، برپایی ایستگاه های صلواتی، و شرکت گسترده کارکنان نیروی هوایی و خانواده ها در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن نیز در این نیرو برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی در بخش پایانی اظهار داشت: وابستگان نظامی کشور های دوست  نیز در این ایام با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار خواهند داشت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار