ارومیه؛

اجرای 700 برنامه ویژه دهه مبارک فجر در حوزه زنان و خانواده

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: برنامه های دهه فجر در حوزه زنان و خانواده در قالب 25 عنوان و 700 برنامه در استان آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه ؛ شهلا تاجفر در جمع خبرنگاران با اشاره به نصب المان زنان شهیده در ارومیه ، اظهار کرد : المان زنان شهیده در یکی از میادین یا پارک های شهر ارومیه با حمایت شهرداری ارومیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایام دهه فجر امسال نصب می شود.

وی افزود: به منظور تشویق بانوان به به انجام ورزش‌های کم هزینه، تقویت روحیه ی شادی و نشاط در بانوان، حفظ سلامت جسمی و روحی زنان و شادابی و ایجاد محیطی امن همراه با آرامش پارک فدک برای بانوان در مساحتی بالغ بر چهار هکتار کلنگ زنی می شود.

تاجفر اضافه کرد: افتتاح کارگاه تولید پوشاک ایرانی و اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه، توسعه بازارچه‌های خوداشتغالی، بازارچه سبک زندگی اسلامی با حمایت شهرداری، افتتاح انجمن کار آفرینی زنان از برنامه های شاخص در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر امسال است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری سپس تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده جانبازان و شهدا، نشست بانوان فرهنگی و اقتصادی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری مراسمات مختلف در راستای ایفای نقش زنان در طول پیروزی انقلاب اسلامی و شناساندن شناسنامه زنان فعال در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های دهه فجر است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های حوزه زنان و خانواده در دهه مبارک فجر در استان، نشان دهنده توسعه مشارکت اجتماعی و فرهنگی زنان در دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: فعالیت و نقش زنان در پیروزی انقلاب و سایر برهه‌های حیات پربرکت انقلاب برای جامعه امروز تبیین و بیان شود.

تاجفر با تاکید بر ترویج نشاط اجتماعی و فراگیری شور و هیجان دهه فجر گفت: همه ما باید حافظ خون شهدا و قدردان والدین شهدا باشیم


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.