قم؛

نیاموختن صحیح آموزه‌های دین نتیجه‌اش ابداع مذاهب تکفیری است

آیت‌الله مصباح یزدی تاکید کردند: برای تبلیغ دین در سطح دنیا نخست باید آن را خوب یاد بگیریم و ببینیم محتوای آن چیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی در دیدار با طلاب هند و پاکستان در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی با اشاره به آسیب‌های عدم شناخت درست از دین گفتند : نیاموختن درست آموزه‌های دین به برداشت‌های متفاوت از قرآن و حدیث می‌انجامد که نتیجه‌اش ابداع مذاهبی است که با تکفیر مسلمانان آنان را به قتل می‌رسانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای تبلیغ دین در سطح دنیا نخست باید آن را خوب یاد بگیریم و ببینیم محتوای آن چیست افزودند: باید تلاش کنیم که پیام‌های اسلام را به خوبی بیاموزیم و هر روز بر دانسته‌های دینی‌مان بیفزاییم.

آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه ق
رآن و اهل بیت منابع اصلی علوم اسلامی هستند که باید برای شناخت درست دین سراغشان برویم گفتند: نه تنها مسلمانان بلکه خود یهودیان و مسیحیان نیز به تحریف شدن تورات و انجیل اقرار می‌کنند و می‌دانند که هیچ شخص با انصافی نمی‌پذیرد که محتوای این کتاب‌ها سخن خداست اما قرآن کریم از ابتدای نزول تا کنون بدون جا‌به‌جا شدن حتی یک حرف به دست ما رسیده و این نعمت بزرگی است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند:امامان معصوم نعمتی الهی هستند که اختصاص به شیعیان ندارند اما به هر حال شیعیان بیش از دیگران از این نعمت استفاده می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه دادند: بر عظمت اهل بیت همین بس که حتی غیر مسلمانان نیز آن‌ها را برترین انسان‌های تاریخ می‌دانند تا جایی که می‌بینیم یکی از بهترین کتاب‌های نوشته شده درباره امام علی کتاب جرج جرداق مسیحی است.

انتهای پیام/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.