رييس صندوق رفاه دانشجويی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری گفت: وام عتبات عاليات دانشجويان به هفت ميليون ريال افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان، ذوالفقار یزدان مهر در حاشیه بازدید از دانشگاه كاشان اظهار داشت: در سال های گذشته به هر دانشجو مبلغ سه میلیون ریال وام عتبات پرداخت می شد كه این مبلغ به هفت میلیون ریال برای اعزام دانشجویان به سفر عتبات عالیات در سال 95 ارتقاء یافته است.

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم همچنین از افزایش وام به دانشجویان دكترا و دانشجویان پژوهش محور خبر داد و افزود: بر اساس تاكید مقام عالی وزارت علوم به دانشجویان دكترایی كه سال گذشته آزمون جامع را گذرانده بودند مبلغ پنج میلیون ریال و به دانشجویان پژوهش محور مبلغ شش میلیون ریال وام پرداخت می شد ولی با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال آینده به هر دانشجوی دكترا مبلغ شش میلیون ریال و به دانشجویان پژوهش محور مبلغ هفت میلیون ریال وام ماهانه پرداخت می شود.

یزدان مهر دانشگاه كاشان را از دانشگاه های پیشگام و فعال كارآفرین در بین دانشگاه های آموزش عالی كشور بیان كرد و افزود: صندوق رفاه از این دانشگاه حمایت ویژه ای را خواهد داشت.

رییس صندوق رفاه دانشجویی تقویت منابع مالی صندوق با جذب اعتبارات عمومی، افزایش درآمد اختصاصی صندوق با فعالیت های اقتصادی متناسب با ماموریت‌های آموزش عالی و بهره گیری از ظرفیت نهادها و بنیادهای خیریه و خیرین آموزش عالی را از دیگر برنامه های مهم صندوق بیان كرد.

یزدان مهر خاطر نشان كرد: پرداخت وام های صندوق كارآفرینی امید نیز در راستای اشتغال و كارآفرینی بزودی عملیاتی می‌شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویی به همراه هیات همراه از مجموعه خوابگاه ها وسلف سرویس دانشگاه كاشان بازدید كردند. 

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.