همزمان با دهه مبارک فجر هزار و ۷۸۱ برنامه در قالب ۱۵ محور در حوزه زنان و خانواده در استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان افتتاح ۹ بوستان بانوان در استان هرمزگان، برگزاری همایش بزرگ زنان و اعتدال ،افتتاح نخستین سالن وزرشی بانوان در شهرستان سیریک، برگزاری جشنواره ورزشی و جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی خلیج فارس و اجرای سرود ملی ۱۳۵۷ نفری توسط دانش آموزان شهرستان بندرخمیر از شاخص ترین برنامه های حوزه بانوان در ایام دهه فجر در هرمزگان عنوان کرد.

زهرا یعقوب نژاد افزود: تبیین دستاوردها، برکات و ماهیت انقلاب اسلامی، تبیین نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و هدایت جامعه و مشارکت عمومی مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب از مهمترین محورهای برنامه‌های دهه فجر است.

وی گفت: ایجاد فضای شادابی و نشاط در خانواده ها، همیاری و حضور پررنگ زنان در حوزه های مختلف جامعه در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از دیگر رویکردهای کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان هرمزگان به شمار می رود.

یعقوب افزود: شرکت در مراسم گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، فعالیت های تحقیقاتی، دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان زن استان و برگزاری همایش بزرگ زن مسلمان، اعتدال، توسعه و تحکیم بنیان خانواده و همچنین برگزاری مسابقات آشپزی و مسابقات علمی و فرهنگی در سطح استان از مهمترین برنامه های حوزه زنان و خانواده است.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.