پس از توهین مهاجم پرسپولیس به هواداران:

آقای طارمی، هواداران آویزان نیستند!

مهاجم پرسپولیس می‌توانست بهانه دیگری برای غیبت در مراسم ختم بهزادی پیدا کند در حالی که به هواداران توهین کرد تا این ماجرا را توجیه کند.

آقای طارمی، هواداران آویزان نیستند!
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهایی که رونالدو، هوادار سوریه‌ای خود را به مادرید می‌آورد تا او را ببیند وی دنبال طرفدار افغانی خود می‌گردد که با پلاستیک، پیراهن مسی را درست کرده است و آن را می‌پوشید، مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس که بیش از یک سال نیست که در فوتبال ایران معروف شده است به مراسم ختم همایون بهزادی نمی‌رود تا هواداران از او آویزان نشوند تا با وی سلفی بیندازند.

این موضوع که بازیکنان پرسپولیس به جای رفتن به مراسم ختم همایون بهزادی، اسطوره تیمشان به جشن تولد محسن مسلمان رفتند برای هواداران پرسپولیس بسیار آزار دهنده است، اما وقتی توجیه طارمی را برای نرفتن به ختم می‌شوند بیشتر آزرده خاطر می‌شوند.

وی گفت: به مراسم نرفتم، چون مردم از من آویزان می‌شوند، سلفی می‌اندازند.

طارمی طوری هواداران پرسپولیس را آویزان خطاب می‌کند که گویی یادش رفته همین هواداران او را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند. همین هواداران پرسپولیسی بودند که حضور وی که یک مهاجم گمنام بود را در تیمشان تحمل کردند و حالا به تیم ملی رسیده و توانسته در ترکیب پرسپولیس بدرخشد و از ترس آویزان شدن هواداران به مراسم ختم بهزادی نمی‌رود.

طارمی که چند وقت پیش، ماشین خود را که جایزه گرفته بود به مجتبی محرمی تقدیم کرد با این حرفش نشان می‌دهد که او هم مثل بقیه و خیلی از فوتبالیست‌های دیگر مغرور شده است و نمی‌داند تنها اخلاق است که می‌ماند.

در همین رابطه با محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس گفتگو کردیم.

وی در این باره گفت: من نمی‌دانم آیا طارمی این صحبت‌ها را کرده است یا نه؟ اما اگر وی همچنین حرفی را زده باشد باید بداند مردم امثال ما را بزرگ کرده‌اند و روی قلب ما قرار دارند.

حال مهدی طارمی این فرصت را دارد تا از پیشکسوتان پرسپولیس اخلاق را بیاموزد و پس از بازی مقابل سپاهان با یک عذرخواهی از مردم، آب رفته را به جوی بازگرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار