راه‌اندازی نخستین مرکز رشد فن‌آوری

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری از راه‌اندازی نخستین مرکز رشد فن‌آوری با همکاری مشترک پژوهش‌سراهای آموزش و پرورش خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: راه‌اندازی مراکز رشد پژوهش‌سراهای آموزش و پرورش در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده این معاونت با همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان گفتمان علم و فن‌آوری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از راه‌اندازی نخستین مرکز رشد در منطقه دو تهران و گذشت زمان و بررسی نتایج و دسترسی به یک الگوی قطعی حال این مراکز رشد فن‌آوری در تمام مناطق تهران راه‌اندازی می‌شوند.

دلیلی عنوان کرد: طرح‌های مطرح شده از سوی دانش‌آموزان باید در مراکز رشد مطرح شود و پارک علم و فن‌آوری پردیس معاونت علمی به عنوان نماینده معاونت باید شرکت‌های فن‌آوری را در این مراکز مستقر و به طرح‌های این دانش‌آموزان خدمات مشاوره‌ای، نحوه ثبت اختراع و انواع مشاوره‌های لازم را ارائه کند.

دلیلی با اشاره به حمایت پارک فن‌آوری پردیس از شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: پارک علم و فن‌آوری پردیس معاونت علمی همچنین می‌تواند در کنار این طرح‌های دانش‌آموزی از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فن‌آوری حمایت کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.