جشن روز ارتش با حمله سایبری

در روز ارتش هکرها ارمنستانی به وب گاه های جمهوری آذربایجان حمله کردند

به گزارش اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به‌ تازگی هکرهای ارمنستانی در روز ارتش این کشور، برخی از وب‌گاه‌های دولتی آذربایجان را موردحمله قرار دادند و اطلاعات حساسی را به سرقت بردند.

یک گروه هکری بانام  «Monte Melkonian Cyber Army» از حملات اختلال سرویس توزیع‌شده (DDOS)، برای اختلال در سرورهای این وب‌گاه‌ها استفاده کردند.

وب‌گاه‌های دولت الکترونیک، وزارت مالیات و اداره‌ی منابع اینترنتی سازمان‌های دولتی آذربایجان، هدف گروه هکری یادشده قرار گرفتند همچنین این هکرها، ایمیل‌ها و رمزهای عبور هزاران نفر از کاربران این وب‌گاه‌ها را به سرقت بردند.

درگیری بر سر منطقه‌ی ناگورنو قره‌باغ یکی از مسائل مهمی است که تنش‌های فراوانی را میان ارمنستان و آذربایجان به وجود آورده است و ارتش ارمنستان از ارامنه‌ای که این منطقه را اداره می‌کنند، پشتیبانی می‌کند.

 بر اساس برخی گزارش‌ها، هکرهای ارمنستان با حمله به وب‌گاه‌های دولتی یادشده، قصد داشتند روز ارتش خود را از طریق این حملات، جشن بگیرند.امروزه حملات اختلال سرویس توزیع‌شده، به‌عنوان یکی از حملاتی است که هکرها با استفاده از توانایی‌های فنی خود، برای نشان دادن اعتراضات و یادآوری ایام خاص استفاده می‌کنند.


منبع سایبربان

انتهای پیام/
برچسب ها: هک ، هکر ، ddos ، حمله سایبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار