چرخابی:‌ وقفه در لیگ به نفع سپاهان تمام شد

کارشناس فوتبال گفت: تعطیلات لیگ به نفع سپاهان بود زیرا این تیم توانست خود را احیا کند.

حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وقفه ای که در دومین مسابقات لیگ برتر رخ داد به نفع تیم سپاهان بود و اگر سپاهان و پرسپولیس بتوانند نقاط ضعف همدیگر را شناسایی کنند در بازی هفته هجدهم موفق خواهند شد.  
 
وی افزود: سپاهان در ابتدای نیم فصل خوب عمل کرد و شروع خوبی داشت اما کم کم از روند رو به رشدش کاسته شد و حتی در تعطیلی نیم فصل توانست بازیکنان دلخواه را جذب کند.
 
وی همچنین ادامه داد: اگر سپاهان از خط دفاع بر روی پرسپولیس فشار وارد کند در آن صورت از ضد حملات این تیم جلوگیری خواهد کرد.
 
وی با اشاره به بازی سازی پرسپولیس گفت: تیم سپاهان نباید به پرسپولیس اجازه بازی سازی دهد زیرا اجازه بازی سازی در دفاع و هافبک منجر به خطرناک شدن تیم پرسپولیس خواهد شد و سپاهان به خاطر شرایط بدنی خوب می تواند پرسپولیس را زیر فشار قرار دهند.
 
کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: طارمی برگ برنده پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان است در آن طرف هم خط دفاعی می تواند موثر باشد، اگر خط دفاعی خوب عمل کند می تواند جلوی حملات مهاجمان پرسپولیس را بگیرد، به طور حتم پریرا و خلعتبری هم می توانند تاثیرگذار باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار