گزارش/

جانبازی که "صورت" ندارد اما دلی به وسعت دریا دارد +تصاویر

مردی که چهره اش را در طبق اخلاص، قربانی دفاع از خاک و ناموس وطنش کرد. رجب را می گوییم، رجب محمد زاده ....

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ این روزها باید نفس های گرانبهای رجب محمدزاده 76 ساله، جانباز بالای هفتاد درصد را با دقت هر چه تمام بشمریم، غیورمردی که با فداکاری برای نجات کشورش از خود گذشت و از تمام وابستگی های دنیوی دست کشید. دلاورمردی که با ایثار و ایمان خالصانه اش اجزای صورتش را به قیمت اهداف والایش از دست داد تا با زنده نگه داشتن ارزش ها، سربلند از سرزمینش دفاع کند.


* جانبازی که گمنام مانده است

جانبازان، شهیدان زنده هستند و همواره در قفس دنیا به دنبال روزنه وصال می گردند و نماز عشق برای یگانه معبودی می خوانند که تمام چرایی و چیستی هستی شان را در شوق رسیدن به او وقف کرده اند. بزرگ مردانی که جامانده قافله شهادت هستند و کمتر کسی آنان را می شناسد.

محمدرضا محمدزاده، 34 ساله، فرزند رجب از آن روز واقعه می گوید: پدرم 5 مرحله با عنوان بسیجی به جبهه جنگ رفت و صورت اش در مرحله آخر،  27 تیر سال 66 ، هنگامی که جلوی سنگر نشسته بود، در منطقه ماهوت عراق با اصابت مستقیم ترکش و خمپاره دچار آسیب فراوانی شد و معلولیت بالای هفتاد درصد او به ثبت رسید.


محمد رجب زاده

محمد رجب زاده

پدر تاکنون 26 مرتبه عمل جراحی داشته اند و متأسفانه قدرت تکلمشان ناقص است. هر کس ایشان را بیرون می بیند، فکر می کند یا جزام دارد یا سوخته و یا اسیدپاشی شده است. آنقدر اطلاع رسانی کم است که بسیاری نمی دانند ایشان جانباز این کشور است. 


* اگر قرار است صورتم را درست کنم که به جبهه نمی رفتم

رجب، دلیرانه برای سرافرازی مملکتش جنگید و با دست پر و صورتی دگرگون آمد. او اینک مردانه در پایتخت معنوی شمس الشموس، مشهدالرضا(ع) در خانه استیجاری زندگی می کند و دم نمی زند و تنها با شکیبایی بهترین پاداش ها را از آن دنیا می خواهد.

محمدرضا می گوید: پدر گرچه مشکلات جسمی فراوانی دارد و پیش آمده NGO ها گفته اند تمام هزینه های درمانی ات را می دهیم و حتی برای بهبود نتیجه حاصله تو را به کانادا می فرستیم اما پدر می گوید: هدف من چیز دیگری بود اگر قرار بود صورتم را درست کنم که به جبهه نمی رفتم اما انتظار می رود مسئولان مربوطه پیشقدم شوند و او را مظلومیت و غربت محض رها کنند و به حداقل درخواست او برای تختخواب جواب مثبت دهند گرچه بارها این بهانه آورده شده که فقط به قطع نخاعی ها تخت می دهیم.


محمد رجب زاده


محمد رجب زاده


* از مسئولین انتظار داریم مسکنی برای پدر مهیا کنند

بدنیست بدانیم بر خلاف تصور برخی از ما که جانبازان از مزیت های ویژه برخوردارند، هستند کسانی چون رجب محمدزاده که بسیار صبورند و اصلا اهل شکایت نیستند چرا که آن ها دربند مادیات نیستند و به کمترین ها قانع اند.

رجب محمدزاده با 4 فرزند پسر و دو فرزند دختر مجبور شد برای ازدواج یکی از دختران و پسرانش که تقریبا همزمان به خانه بخت می رفتند و منبع درآمدی نداشته اند، منزلش را بفروشد و اینک مستأجر است و در  پیری مشکل اصلی او که مسکن است همچنان حل نشده است.

28 سال از اتفاق آن روز می افتند و محمدرضا از شرایط پدرش می گوید: پدرم فوق العاده مظلوم است. او در این سال ها مهجور مانده و پس از گذر روزگار تازه پارسال داستان زندگی اش رسانه ای شده است.

اما پدر هیچگاه در مقابل این کم لطفی ها کمر خم نکرده است و بی توجه به ارائه وعده وعیدها نه تنها برای کشورش از خود گذشته است بلکه برای فرزندانش هم ایثار داشته است.

محمد رجب زاده


*دیداری که دقایقی بیشتر طول نکشید

رجب محمدزاده آن گاه که فرمان جهاد را شنید با ایمان و معرفتش در مقابل هجوم دشمن بیگانه ایستاد که جامعه را از روح خبیث بی ایمان نجات دهد. حالا او در مقام عظیم جانبازی از غم فراق یارش گفته و بارها دیدار رهبر انقلاب را آرزو کرده است که این رویای غیر قابل باورش امسال ، محقق شد. 

محمدرضا می گوید: اردیبهشت امسال مقام معظم رهبری به مشهد تشریف آوردند و پدر در تالار حرم با ایشان ملاقات داشت .

محمد رجب زاده


* مادری که پا به پای پدر ماند

کمتر جایی سخن از پایداری زنانی به میان آمده است که با صبری عظیم و محبتی تمام نشدنی در کنار جانبازان مانده اند، مهربانوانی که از بهترین لحظات خوشی که حق طبیعیشان است، گذشته اند و خود هم رزمان واقعی سربازان وطن هستند. بزرگ بانوانی که سال های سال با مشقت و عشقی وصف ناپذیر لقمه نانی را به دهان همسرانشان گذاشته اند و همچنان راهشان را ادامه می دهند اما رجب محمدزاده حتی غذا هم نمی تواند بخورد و همدم تمام مشکلات او نیز شیرزنی است که تنهایش نگذاشته است.

پسر رجب محمدزاده می گوید: من ناراحتم برای پدرم و بیشتر از آن برای مادرم که ماندن در کنار پدر را انتخاب کرد. او سال هاست 24 ساعته پرستاری از مردی می کند که شرایط ویژه ای برای نحوه غذا خوردن و خوابیدن دارد و مشکلات متعددی دیگری که حتی گفتنش نیز ناراحت کننده است. 


محمد رجب زاده

محمد رجب زاده


*شیرمردانی که سالم بودند و ناقص شدند

این ها درددل فرزندی است که فقط توجه برای پدرش می خواهد. پدری که غیورانه در مقابل دشمن بعثی ایستاد و قهرمان خانواده شد. پیربابایی که اینک سخت نفس می کشد، سخت می خوابد، سخت راه می رود و از همه مهمتر سخت نگران آینده ای است که همسرش سقفی بالای سر نداشته باشد. سرزمین ایران از این رجب ها زیاد دارد. آن ها برای آرامش ما رفتند و ناقص برگشتند پس باید لحظه هایشان را دریابیم و اکنون زخم ترکش و خمپاره شان را لای پنبه بگذاریم.



گزارش از نگین باقری


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
بر پدر مادر ادم دروغ گو لعنت این مردی که میبینید یک بیمار جذامی هست که قبل از اینکه بیمارستان هاشمی نژاد مشهد بیمارستان عمومی بشه این بیمارستان یک بیمارستان جذامی بوده این آقا جزو بیمار های این بیمارستان بوده اگر راست میگین شماره پرونده جانبازیشو بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
بر پدر مادر آدم دروغ گو لعنت این آقا جذامی هست اگه راست میگین شماره پرونده جانبازی رو بدین این آقا جزو افراد جذامی هست قبل اینکه بیمارستان هاشمی نژاد بیمارستان عمومی بشه این بیمارستان جذامی بوده و پرونده اش هم در بیمارستان هاشمی نژاد مشهد هست هر کس میخواد بره بپرسه به جای این همه چرت پرت هاتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
ممنونیم❤
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۲۰:۵۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
خاک کف پایت، توتیای چشمم باد
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۲۰:۵۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
کوته فکرانی که سهمیه ی خانواده ی شهدا و جانبازان رو میکوبن تو سرشون، چشمشونو باز کنن، آیا سهمیه در برابر سلامتی و صورت جذاب زمان سلامتی وی، ارزش داره؟! اصلا زمان جنگ، سهمیه ای در کار نبود که رزمندگان بخاطر اون برن جبهه.
Iran (Islamic Republic of)
مسافر
۲۰:۳۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
کجایند کوردلانی که فکر می‌کنند خانواده ی شهدا و جانبازان، خانه، ماشین و وسایل زندگی مفت و مجانی دراختیارشان قرار می‌گیرد!
اجرت با یزدان پاک، بابا رجب و همسر گرانقدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
رجب محمد زاده شیر مرد ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
فقط میتونم اظهار شرمندگی کنم خدایا ما را ببخش که آرامش امروزمان در گرو نقصان این عزیزان به دست آمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
درود برجانبرکفان وجانبازم منخودم 20ماه در جبهه بودم خیلی مسایل وحقیقتها را دیدم اما لیاقت شهادت نداشتم اگرلمشکل این جانباز را به آقا اطلاع بدهند مسکن هم براش تهیه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
باسلام خضرت روح الله فرمودند اگر ملت ها بیدار شده بودند وبه این انقلاب پیوسته بودند بجای ساختن اسله قلم می ساختند مسلسل های خودرا تبدیل به قلم می کردند این فاجعه ها بوجود نمی آمد ای آیندگان هرکس باندازه توانش درنشر فرهنگ اسلامی بکوشد ملت ما مخالف بمپ اتمی است آیا وقت آن نشده که این مردان فدایی رابه سازمانهای حقوق بشری نشان بدهید یاعلی مدد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
مقاومتتان یادآورمقاومت حضرت ابراهیم خلیل ع است محبتتان یادآورمهرحضرت عیس ع گذشت وایثارتانیادآورایثارپیامبراعظم ص وصبرتان یادآورصبرایوب نبی ص وعشقتان یادعشق حسین ع به اجدادطاهرینش محشورباد.ماهمیشه شرمنده امثال شماییم ای شاهدان دنیاواخرت ما.حلالمان کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
واقعا ایول دارید
درود بر غیرت والاتون
ایشالله همه ی جانیازای اسلام و ایران شفاعت پیدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
بر پاهای شما یزرگوار بوسه ای از جنس طلا میزنیم چه بگویم که فقط دوستون داریم هم شما هم همه جانبازان ایران را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
قلبم می خوادازحرکت بایستد ازشرمندگی وخجالت.واقعا خدابه فریادمابرسد.حق الناس که میگن این است.این سند مظلومیت شیعه وملت ایران است نباید این هاراپنهان کرد،بایداین هاراپرچم کرد وبه همه دنیانشان داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
مقدس ترین صورت دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
ما همه مدیون و شرمنده ی شهدا و شهیدان زنده همچون حاج رجب هستیم.عجرکنم عندالله.از همینجا پاتو میبوسم مرد .گرچه برای تو نان و آب نمیشود.شرمندتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
دل سنگ آب میشه واقعا - خدا اجرتون بده
البته تو این دنیا امکان نداره فداکاریشون جبران بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
شرمنده نگاهتونیم پدر جان ازادی الان کشورمون رو مدیونیم ب شما غیرت مردان پارسی رو هیچ جای دنیا نمیشه پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام.
درود بر همه ی جانبازان از جمله جناب محمدزاده.....انشاا....با ائمه اطهار و انبیا محشور بشن.واقعا ما اسایش و امنیت الانمون رو مدیون امثال این اقا هستیم.امیدوارم مسوولین هم برای اسایش ایشون نهایت تلاششون رو بکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام بر غیرت ومردانگی شما اما دیگران در مقابل اینهمه غیرت چه کردن قابل توجهاختلاس کنندگاه وقاچاقچیان محترمی که وطن به زانو در اوردن وطنی که اینهایک وجبش نبخشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
با سلام. من مشهدی هستم و چندین بار این دلاور مرد رو دیدم. هر با که تشریف میاره حرم میرم با ایشون احوال پرسی میکنم. به اندازه این دنیا این مرد مظلومه. بعضی از راننده تاکسی ها سوارش نمیکنند چون میگن که کسی دیگه سوار ماشینمون نمیشه. مجبورش کردند که خونه اش رو عوض کنه چون همسایه ها میترسیدند. ایشون حتی تو خونه خودش به خاطر اینکه خونوادشون اذیت نشن تنهایی غذا میخورن. حاج رجب عزیز ،شماتمام دارایی ما هستین.
Germany
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
تو نزد پروردگارت، با عشق جاویدانی تا همیشه ، مقامی که به دست آوردی و دلی که غرق محبته نصیب کمتر کسی میشه ، آرامشی داری که ن قبل و ن بعد از طوفان نصیب هیچ کس نمیشه ، مردترین مرد این خاک ! روزگار و آخرتت شیرین باشه ! نفست گرم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
فقط اشک و شرمندگی از غفلتهایمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
من فقط اشک شرمندگی ریختم در برابر عظمت این بزرگ مردان بی ادعا.کاش هیچ وقت آن جانفشانی ها در راه عزت و استقلال کشور فراموشمان نشود.چه انسانهای پاکی که همه هستی شان را تقدیم دوست کردند تا مکتب ما زنده بماند....سلام و درود خدا برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
فقط میتونم بگم درود بر تو ای دلاور
میدانم در بهشت با نیکوترین صورت برانگیخته میشوی
درود
و رحمت بر شیر پاک مادرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
درود بر شرفت مرد.
شرمنده ام زبان دلم وا نمیشود
احساس لال من به تو گویا نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام و درود بر شما و خانواده گرامیات.من شخصا برای شمایی ک جان خودتان را برای اسایش ما گذاشته اید تشکر زیادی میکنم جایی شما در این ملت و کشور خیلی بالاست خیلی شخصا خیلی تشکر میکنم برایتان ارزوی سلامتی و خوبی میکنم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلامی که از من برسد هیچ است....
که خداوند آسمانها و زمین هر صبح و شام بر چنین مه جبینانی درود و سلام میفرستد....
ای کاش آنانی که دستشان باز است گشاده دستی کنند که از سر لطف نیست بلکه از سر وظیفه و قدرشناسی است.....
و درنهایت چیزی جز شرمندگی برای ما روسیاهان باقی نمیماند......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام و درود بر شهیدان جانبازان اسلام
باید اطلاع رسانی کرد تا نسل جدید بدانند برای حفظ و امنیت کشور چقدر فداکاری شده
Germany
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
این جوانمرد ای دلاور درود خدای مهربان و اهلبیت گرام بر شما و خانواده محترمتان باد
ای عزیزشرمنده ایم
یقین دارم خدای مهربان خیلی دوستتان دارد
ای خدای مهربان توفیقی عنایت فرماکه لحظه ای جانفشانی این عزیزان را از یاد نبریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
بنده خاک پای این شیر مرد کشورم هستم اگه ایشون قبول کنه اجرش با جانباز کربلا اقام عباس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
وای به حال کسانی که این تصاویر را ببینند و باز در حق این ملت و مملکت خیانت کنند
-
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
درود برشما که این مطلب را بار گزاری کرده اید و یاد جانبازان را در دل ما روشن کردید
مشدی رجب قشنگترین پدر است
عجب صبری همسرش دارد اینها را که میبینیم ایمانمان به حضرت زینب بیشتر میشود
وآخر اینکه این صورتها جلو دشمن سیلی خورد تا ما و ناموسمان سیلی نخورده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
درود بر شیر مرد ایران گذشت این بزرگ مرد اشک من را درآورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام به آقا رجب،سلامي كه از عمق جان بر مي آيد.ما امنيت الان را مديون شير مرداني هستيم كه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند ومردانه در مقابل ظالمان ايستادند.من واكثر مردمان اين ديار شير پرور قدردان اين بزرگ مردان هستيم و دوست داريم كه به هر نحو ممكن به اين بزرگوارران كمك كنيم اما ابهت اين ابر مردان اجازه ابراز را از ما گرفته است ليكن مسئولان مربوطه ميتوانند وبايد وبايدوبايد نگذارند مشكلات روز مره ذره اي انها را نگران كند وتا لحظه آخر كه در اين دنيا هستند آرامش وآسايش آنها را فراهم كنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
درود خداوند برشهیدان وجانبازان عزیز که مخلصانه از مهین وناموس ما دفاع کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام یک ملت به غیور مردانی همچمون آقا رجب محمدزاده که به خاطر سرافرازی کشورش سر و صورت داده.
به خانواده محترم این جانبازعزیز و همه جانبازان سلام عرض نموده و علو درجات را از خداوند متعال برای آنان خواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
این جوانمرد ای دلاور درود خدای مهربان و اهلبیت گرام بر شما و خانواده محترمتان باد
ای عزیزشرمنده ایم
یقین دارم خدای مهربان خیلی دوستتان دارد
ای خدای مهربان توفیقی عنایت فرماکه لحظه ای جانفشانی این عزیزان را از یاد نبریم.
-
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
نامت رو چه بنامم ،
كه تو آيت خدائي،بخدا
من كه
شرمنده ام شرمنده ام شرمنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
عزت امروز ما مدیون فداکاری آنهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
من كمتر در زير اخبار كامنت ميزارم ولي اين خبر مرا وادار به نوشتن كرد من كاري با هيچكس ندارم كه چه ميكنند من فقط شرمند‌ه‌ام از شما شرمنده‌ام كه جواب اين بزرگي شما را، اين ايثار شما را كه براي رفاه امروز امثال من در مقابل بديها قد علم كرديد و من امروز بي‌تفاوت از كنار شما عبور ميكنم. من در مقابل شما تعظيم ميكنم و ميخواهم كوتاهي مرا به بزرگي خود ببخشيد
Iraq
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
از خود گذشتگی و فداکاری آقا رجب بماند. فقط میخوام توجه خانمها و آقایون جوان این دوره زمونه به همسر ایشون جلب کنم که چطوری و با چه شرایطی پای این مرد مونده. و لبخندش از ته دلش و واقعا فرشته ای روی زمین....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
واقعا ناراحت شدم وغم دنیا رو سرم ریخت من خودمم فرزند جانبازم اصلا به خواسته های این بزرگ مردان که اگه نبودن مملکتی وجود نداشت اهمیت نمیدن باور کنید اگه طی ی سانحه اگه براشون مشکلی پیش میومد بیمه بیشتر حمایتشون میکرد.تاسف تاسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
رهبری چه عاشقانه به چهره مشهدی رجب نگاه میکند خوش به سعادت مشهدی رجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
فقط میتونم بگم این خداست که انشاالله اجر این مقاومت رو به این عزیزان عنایت میکنه ومن درمقابل این ایمان الهی سر تعظیم فرود می آورم و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
اگه رشادت های این مردان جان برکف در راه دفاع از وطن نبود الان ما نبودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
این صورت اسمانیه این صورت غیرته ناموسه عزته این صورت مردانگیه قرانه قشنگیه و تمامی قشنگی ها و ارزش های انسانی در این صورت جلوه گره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سر تعظیم فرود میارم در مقابل تمامی جانبازان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام و درود میفرستم به آقای رجب محمد زاده و از همین جا دست مبارک ایشان رو
می بوسم.
خدایا کمکم کن تا قدر چنین خانواده های عزیز و عظیم را دانسته باشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام و درود میفرستم به آقای رجب محمد زاده و از همین جا دست مبارک ایشان رو
می بوسم.
خدایا کمکم کن تا قدر چنین خانواده های عزیز و عظیم را دانسته باشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام و خسته نباشید خدمت همه بچه های باشگاه خبرنگاران جوان
یه خواسته کوچیک داشتم.من بچه قمم اگر میشه آدرس دقیق این شیر مرد رو به ایمیلم ارسال کنید
میخوام برم دست بوسش و صورت نداشتش رو ببوسم
ما جوونا امروز خیلی غرق حواشی و زنذگی روزمره شدیم که متاسفانه قهرمانای واقعی کشور رو گم کردیم و یه مشت خواننده و ورزشکارای امروزی که هر روز حاشیه دارن شدن قهرمان زندگیمون
غفلت...
من فقط شرمندشم جز شرمندگی هیچی ندارم واسه امثال این قهرمانان
از مسئولین محترم خواهش میکنم به فکر این شیر مردای بی ادعا باشن
اینان که اون دنیا بعد از چهارده معصوم باید مارو شفاعت کنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
به نظرم آقای محمد زاده یکی از زیباترین مردان سرزمین من است که حاضرم با افتخار او را به همه دنیا نشان دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
به نظرم آقای محمد زاده یکی از زیباترین مردان سرزمین من است که حاضرم با افتخار او را به همه دنیا نشان دهم
United States of America
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
شهدا و جانبازان قهرمانان ما هستند کاش بیشتر قدرشون رو بدونیم
United States of America
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
خدایا به عزت و شرف ابوالفضل العباس شهید دشت کربلا قسمت میدهیم برای تمامی جانبازان سرافراز کشورمان که نشانه شرف ومردانگی این کشور هستند شفاهی عاجل عنایت بفرما (امین )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
خواهشن مسولان رسیدیگی کنن به همچین جانبازانی که گم نام و مظلوم واقع شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
خداونداجرشان دهدبنده کیست؟آفرین برتوجانبازوطن زنده بادشیرزنان ومردان ایرانی که رفتند تاما باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
هرقدرهم برای این شهیدان زنده وطن هزینه کنیم ازمدیونیتمان کم نخواهدشدجامعه مدیون اینچنین افرادهست برای همیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
خدایا
نمیدونم باچه زبانی وچگونه وچطور میتوانیم قدردان این فرشته های مظلوم باشیم
Netherlands
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
من اایشون رو قبلا دیده بودم...
با کمال افتخار که هموطنانی چون تو دارم...
در پیشگاهت زانو میزنم دلاور...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
من ایشان را تو یکی از شبکه های اجتماعی دیدم و در آنجا کامنت شرمندگی خود را برای این قهرمان که از همه چیزش گذشت تا امثاله ما آسوده خاطر زندگی کنیم گذاشتم درود بر شرف و غیرتش در آخر میتوانم بگویم قهرمان شرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام.
امکان ساخت قسمتهایی از صورت بصورت مصنوعی وجود دارد.
لطفا در صورت تمایل آدرس ایشان را برای بنده ایمیل نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
درود و سلام برتو و خانواده ات ای جانباز، تو غیرت اسلام و آبروی مملکتی. صورت شرمگین من فرش قدمهای توباد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
بهت مدیونیم حاجی.ما رو هم توی قنوتت دعا کن.خیلی با غیرتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
خدا اجرت بده..ما رو ببخش..
واقعا ما قدر نشناس هستیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
درود برتو اي دلاور وطن پرست مطيع ولايت .كاش همه ارزش اين جانبازيت را ميدانستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید من کاملا وضعیت این جانباز رو درک میکنم متاسفانه اگر این جانبازان خودشون دنبال مطالبه حقشون نباشن کسی به فکرشون نیست کمک به این جانبازا از هر فریضه ای واجب تره نه فقط برای جانباز بودنشون که این یک وظیفه انسانیه من از شما متشکرم که اینجور مشکلات این عزیزا رو انعکاس میدین لطفا یه گلریزان ترتیب بدین که مردم بتونن در حد توانشون به این عزیز کمک کنن با تشکر از گزارش خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
زنده و سلامت باشن و از شما هم برای گزارش زیباتون تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
چی میشه گفت بجز سکوت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
درود خدا بر تمامی جانبازان و قهرمانان واقعی این سرزمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
اینها رفتند و جنگیدند ما الان امنیت داریم وچقدر مسولیت مردم سنگینه و در انتخابات باید افرادی مثل این جانباز عزیز را انتخاب کنند که اگر موقعیتش پیش بیاید جانشو سپر اسلام و انقلاب می کنه.
اجرش با حضرت ابولفضل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
سلام ای اقا ای مدافع عزیز کشورم ایران ماهرچه داریم ازشما ها داریم فدای ان چهره وان زحمتهای بیشاابه که فقط خدامیداند واجرومزدتان بااوست ماهمه وظیفه داریم درحدتوان کمک کنیم تاسرپناهی برای شما که حق بزرگی بر گردنمان دارید فراهم کنیم انشالله .اززمسولان میخوام لطفا پیگیرباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
واقعا اشک از چشمای آدم سرازیر میشه.ما کجا این بزرگوارا کجا؟؟
کسی که با خدا معامله میکنه کاری با خلق خدا نداره.زنده باشی دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
باسلام ؛؛؛ خاک پاهایت بر سرم ، نفس کشیدنم رو مدیونه شهدا و جانبازان ایران بزرگم الحمدلله رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
باسلام ؛؛؛ خاک پاهایت بر سرم ، نفس کشیدنم رو مدیونه شهدا و جانبازان ایران بزرگم الحمدلله رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ما امنیت و ثبات کشورمون رو مدیون دلاورمردانی همچون رجب محمد زاده هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
اگر سرشار زخم ودردی ای دوست
تو در میدان قیامت کردی ای دوست
شکوه باور ایمان و عشقی
بنازم غیرتت را ، مردی ای دوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
خدا خیرشون بده همه جانبازهاو خانوادهاشون را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
مردي شما خيلي مردي ، روتو ميبوسم از ته دل مشتي خدا دلتو و وجودتو خوشو سرزنده نگه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
خداوند به ایشان صبر جزیل عنایت فرمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ایثارشماهاقابل وصف نیست وماتوانایی درک آن رانداریم ، آفرین برمردانگی وشرف شما. ماراحلال کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
هرچه داریم از شهدا وجانبازهای عزیز کشورمون داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
امنیتمونو مدیون این دلیر مردان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
درود بر این مرد بزرگ... افتخار ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
خدایا مردان واقعی اینان از همه چی گذشتن ما ارامش داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
درود خداوند بر چنین شیر مردانی باد که واقعا بخاطر ما از همه چیزشان گذشتند بدون اینکه کوچک ترین چشم داشتی از کسی داشته باشند ...
Australia
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
سلام،
درود بر همه جانبازنی که دراه خدا وپایداری کشورشان جانباز شدند،از جمله رجب،
لطفا شماره حسابی اعلام بفرمایید تا هر کسی هر چند ناچیز بتواند در ان کار خیر توشه ای بر گیرد.
حمید، سیدنی استرالیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
هیچ متنی نمی تونه فداکاری این افراد و توصیف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
درودبراین شیر مردهاماهمه مردم ایران میشویم چاکران این زیبا دلان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
خدا به همه کسایی که برای این کشور جونشون رو میزارن وسط عمر با عزت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
سلام علیکم
فدای اون غیرتتون
ما همیشه مدیون شما هستیم
ای کاش بودم و دست این بزرگوار رو می بوسیدم و می گفتم من یکی و خیلیا شرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
عجرکم عندالله ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
درود بر غیرت این شیر مردان که جسم و جان خود را فدای این انقلاب اسلامی مقدس کرده اند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
این ها مرد ترین آدم های جهان هستند
شعار نمیدم ولی فدای معرفت و غیرت همچین آدمایی
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
درود بر این مرد بزرگوار
امنیت امروز رو مدیون شما مردان خدا هستیم
ان شاءالله جزء یاران امام عصر(عج) باشید که بالاترین پاداشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
اينان راست قامتان تاريخ اين كشورند واگرنبودند حال ما اينگونه نبود درود برشرف وغيرتشان دست وبازوي انان رو همچون امام ره ميبوسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
سلام و درود خدا بر همه اون جانبرکفانیکه جونشون رو برای اعتلای حق بر کف گرفتند و بدون هیچ چشم داشتی ازین مرز و بوم دفاع کردند......
به خدا من به نوبه خودم خیلی شرمنده ام ....
به پای این جانبازان عزیز صورتمون رو خاکمال خاک پای این عزیزان کنیم کاری نکردیم...
فقط شرمنده ایم....
آخرین اخبار