سنندج؛

گرامیداشت ایام الله دهه فجربا برگزاری ۴ هزار برنامه

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر کردستان گفت: به مناسبت این ایام ۴ هزار برنامه در قالب های مختلف شامل جشنواره و مسابقات فرهنگی وورزشی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج،محمد قاسم سیاوشی گفت: دهه مبارک فجر فرصت مغتنم و ارزشمندی برای بیان عملکرد و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 37 سالی که از عمر آن می گذرد، است و باید تمامی مسئولان از این شرایط نهایت بهره برداری را ببرند.

 سیاوشی با اشاره به اینکه برنامه های دهه مبارک فجر در قالب 20 کمیته تدارک دیده شده است افزود: برای این ایام بیش از چهار هزار برنامه در قالب جشنواره و مسابقات ورزشی و فرهنگی وافتتاح پروژه در سطح استان خواهیم داشت.
 
وی گفت:اهدای بیش از 200 مورد جهیزیه به نوعروسان، بهره برداری از چهار هزار واحد مقاوم سازی شده روستایی و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان به آنها از جمله مهترین برنامه های دهه مبارک فجر امسال در کردستان است.
 
وی بیان کرد: از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در استان برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های سطح استان، برگزاری بیش از یکصد یادواره شهدا و افتتاح 325 پروژه روستایی است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.