آبادان؛

جدال حساس نماینده فوتبال امیدیه در لیگ 2 کشور

در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم تیم صدرنشین نفت وگاز گچساران میزبان همنام خود یعنی نفت امیدیه است.

به گزارش جدال حساس نماینده فوتبال امیدیه در لیگ 2 کشورگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛تیم نفت وگازگچساران در حالی به مصاف نفت امیدیه قدرتمند و پرانگیزه خواهد رفت که به دنبال انتقام شکست سنگین دور رفت در امیدیه است و مسئولان این باشگاه تبلیغات گسترده ای در سطح شهر انجام داده اند تا با حمایت هوادران پرشور خود سه امتیاز دیگر را به امتیازات خود اضافه کنند و خیال خود را بابت صعود به دور بعد راحت کنند.

تیم نفت وگازگچساران با 26 امتیاز از 14 بازی در صدر جدول گروه سوم قرار دارد.

اما تیم نفت امیدیه که در چند هفته اخیر نتوانسته توقعات مسئولان و هوادارن با تعصب خود را جلب کند در این دیدار برای کسب سه امتیاز به گچساران خواهند رفت تا امید خود را برای صعود به دور بعد از دست ندهند و مطمئنا با انگیزه ای مضاعف پا به میدان خواهند گذاشت.

تیم نفت امیدیه در پنج بازی آخر خود دو برد و یک تساوی و دوباخت را در پرونده خود ثبت کرده است، که این آمار برای یک تیم مدعی صعود، زیاد قابل قبول نیست و بازیکنان و کادر فنی این باشگاه باید تلاش خود را بیشتر کنند تا سرنوشت این تیم به اما و اگر های روزهای آخر مسابقات کشیده نشود.

تیم نفت امیدیه با 20 امتیاز از 14 بازی در رده 4 جدول گروه سوم قرار دارد.

در صورت پیروزی نفت گچساران، وضعیت این تیم در صدر جدول مستحکم تر خواهد شد و اگر امیدیه شکست را متقبل شود و اگر رقیبان این تیم یعنی نفت نوین آبادان و کارا شیراز در مسابقات خود پیروز شوند شانس امیدیه برای صعود کمرنگ تر خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۴ بر صفر به سود امیدیه به پایان رسید.

دو تیم نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه روز سه شنبه 13 بهمن 94 در گچساران به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: فوتبال ، امیدیه ، لیگ2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.