یاسوج؛

آغاز آیین های گرامیداشت دهه فجربا رژه موتوری در کهگیلویه وبویراحمد

مراسم بزرگداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با رژه موتوری و خودرویی و همراهی قشرهای مختلف مردم انقلابی کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف این استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛ امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) صدها موتور و خودروی نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و تمامی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با حمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران و نصب تصاویر امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در یاسوج مسیر پنج کیلومتری فرودگاه به سمت گلزار شهدای این شهر را رژه رفتند.

شرکت 37 دوچرخه سوار به همراه 33 اسکیت باز به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حمل تمثال معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) شکوه و جلوه ای خاص به این آیین بخشیده بود.

شرکت کنندگان سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به میهن گرامی داشتند و سپس با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند به ملت ایران عطا کرد و امروزه وظیفه همه پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید دستاوردهای آن را برای رهایی مسلمانان به جهان اسلام صادر کنیم.

حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف این استان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: امسال برگزاری مراسم ها، برنامه ها و جشن های دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامی متفاوت تر و باشکوه تر از سال های قبل در شهرها و نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی ایران به راحتی پیروز نشد و صدها هزار نفر برای به ثمر نشستن آن جان و خون خود را فدا کردند.

سید مصطفی مهدی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسبت جمعیت بیشترین حضور را داشت و یک هزار و 843 شهید نیز تقدیم نظام و انقلاب کرد.

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.