سنندج؛

بهره‌برداری از 40 پروژه توزیع برق در ایام دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ‌گفت: در دهه فجر امسال 40 پروژه توزیع برق برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان گرامی در شهرها و روستاهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،محمدمصطفی نجفیان با اعلام این خبرافزود:با اشاره به افتتاح 40 پروژه در دهه فجر امسال، اظهار داشت: 7 پروژه از این پروژه‌ها در سنندج، 8 پروژه در دیواندره، شهرستان‌های سقز، قروه، کامیاران و مریوان هر کدام 4 پروژه، 3 پروژه در بیجار، 2 پروژه سرو آباد و یک پروژه در بانه و دهگلان با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین به احداث 15 کیلومتر خط فشار متوسط شهرک زرینه از پست فوق توزیع 63 کیلوولت سه راهی تکاب با اعتبار 7 میلیارد و 314 میلیون ریال، احداث 10 دستگاه پست هوایی برای برقدار کردن چاه‌های کشاورزی مشترکین صنعتی با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال و تأمین برق تعاونی مسکن مجموعه فراز بهاران با اعتبار سه میلیارد و 480 میلیون ریال اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: برای تفکیک بخش روستایی فیدر قشلاق سنندج یک فیدر جدید با اعتبار دو میلیارد و 562 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان با تأکید این که اجرای این پروژه‌ها به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مشترکین و شهروندان استان است، اظهار امیدواری کرد که بهره‌برداری از پروژه‌های یاد شده موجبات رفاه و آسایش بیشتر مشترکین را فراهم کند. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.