کنایه دوباره مایلی به کی روش:

کی روش به عراق جنگ زده باخت؛ ما به ژاپن پیشرفته

مدیر فنی تیم ملی امید باوجود ناکامی شاگردانش گفت: بازی‌های زیبایی را در مسابقات انتخابی المپیک به نمایش گذاشتیم و از این بابت مردم از ما تشکر می‌کنند.

فوری// رضایت مایلی کهن از عملکرد تیم ملی امیدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  محمد مایلی کهن امروز در گفتگو با رادیو در مورد علت نتیجه نگرفتن تیم ملی امید گفت: ابتدا دهه فجر را به تمامی هموطنان عزیزم تبریک عرض می کنم و سالروز درگذشت محراب شاهرخی و صفر ایرانپاک را نیز تسلیت می‌گویم.

مایلی کهن ادامه داد: برای دومین بار تیم ملی امید به مرحله دوم انتخابی المپیک رسید و در آن جا حذف شد، اما کاری که در کادر فنی تیم امید انجام داد پشتوانه‌سازی برای موفقیت تیم ملی بزرگسالان بود. زیرا برای داشتن تیم ملی بزرگسالان قوی تمامی پایه‌ها باید با برنامه‌ریزی کار کنند تا تیمی منسجم داشته باشیم در رده‌های پایه تیم‌های انگلیس، آلمان و یا فرانسه چند بار قهرمان شده اما همیشه در رده بزرگسالان تیمی منسجم و موفق بوده‌اند.

مدیر فنی تیم ملی اضافه کرد: تیم ملی امید به خاطره حذف شدن در انتخابی المپیک  ناکام نیست زیرا بازیکنانی که ناشناخته بودند هم اکنون به فوتبالیست‌هایی مطرح تبدیل شده‌اند و می‌توانند به زودی لژیونر شوند.

وی درباره آماده‌سازی تیم امید گفت: تمام کادر فنی و بازیکنان تلاششان را کردند تا تیم امید پس از 40 سال به المپیک برود اما زمانیکه نتیجه نگرفتیم  تمام مردم از هر نقطه‌ای به خاطره بازی زیبای‌مان در مقابل ژاپن از ما تشکر می‌کنند.

تیمی را در اختیار داشتیم که کمتر از 14 ماه تشکیل شده بود و کمترین حاشیه را در پی داشت در مسابقات اینچئون با حضور بازیکنانی مثل محسن مسلمان، مهدی شریفی و محمدرضا خانزاده و مرتضی پورعلی گنجی در دور گروهی حذف شدیم و در انتخابی المپیک در قطر بدون حضور این بازیکنان نتایج خوبی را کسب کردیم.

وی در پایان درباره صعود عراق به المپیک گفت: عراق جنگ زده از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده است اما فدراسیون فوتبال کشور برای چهار روز هم برنامه ندارد و همین موضوع سبب می‌شود تا حسرت رفتن به المپیک 44 ساله شود.

عراق از ما کمتر هزینه کرده است اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تیم ملی بزرگسالان هم از عراق باخت و حذف شد اما در وقت‌های اضافه به ژاپنی‌ها باختیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
آقای مایلی کهن تیم ملی ایران در جام ملت ها در حالی که ده نفره بود جنگید و بازی را مساوی کرد و در پنالتی بازی را واگذار کرد در حالی که تیم شما در مدت 20دقیقه سه گل خورد و حذف شد. بهتر نیست به جای انتقاد به کی روش از ضعف های خودتون بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
این میلی کهن نمیدونم چرا اینهمه حاشیه سازه خوبه چیزی هم بلد نیست
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
به نظرمن تنها دلیل عدم موفقیت تیم امید بودن آقای مایلی کهن روی نیمکت این تیم بود.به هر حال شما که انتقادات رو ثبت نمیکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
باخت؛ باخته یا دروقت قانونی یادروقت اضافه توجیه نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
توهم زده با این باخت ها فکر نکنم یکنفز هم تشکر ک ده باشه اصلا این آقا این کاره نیست وجالب اینجاست که جوابگو هم نیست در موقع ازش سوال شد مغلطه کرد د کل ادبیات خیلی بدی دارد با این سن سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
مایلی کهن و سنگ پای قزوین خیلی شبیه هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
بابا بیخیال... بازی قشنگ تیم ملی با عراق رو با این بازی مقایسه میکنی؟ اصن میشه مقایسه کرد؟ مقایسه این دو بازی مثل مقایسه شما با آقای کیروش... که واقعا مسخرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
منم با مایلی کهن موافقم انها به ژاپن باختند اما کیروش پور به عراق که چندین ساله در گیر جنگ هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
چه توجیه بچگانه ای. هنوز شجاعت نصیحت پذیری ندارن اقایان. متاسفیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
این بنده خدا این همه اعتماد به نفس و توهم و از کجا آورده .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
خدا انسان را افرید انسان هم توجیه را
مرد حسابی خجالتم خوب چیزی هستش
کی از شما تشکر کرده برای این باخت هوهناک
آخرین اخبار