قزوین ؛

افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی، بهداشتی، آموزشی در تاکستان

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: همزمان با دهه فجر، تعداد ۵۲ پروژه عمرانی، بهداشتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ایرج حیدری  اظهار کرد: مردم با توجه به موقعیت شناسی، دشمن شناسی و ولایتمداری با حضور گسترده در صندوقهای رای حاظر می شوند و ما به عنوان برگزار کنندگان تلاش کرده ایم با تامین امکانات لازم زمینه این حضور حداکثری را فراهم کینم.

وی افزود: با پیش بینی تعداد ۱۷۱ صندوق اخذ رای در شهرستان تاکستان آماده برگزاری این انتخابات به صورتی باشکوه هستیم.

حیدری بیان کرد: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در تمام زمینه ها به خصوص فضای مجازی وارد عمل شده و به شدت با هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد کرد.

فرماندار تاکستان همچنین از داوطلبان مجلس شورای اسلامی خواست مراقب طرفدارنی که با تخلف و خارج شدن از مسیر قانونی دنبال جمع کردن رای هستند باشند و آنها را به رعایت اخلاق در انتخابات دعوت کنند تا اخلاق مداری در این مسیر فراموش نشود.

حیدری ادامه داد :وظایف نمایندگان مجلس مشخص است و نباید برخی با دادن وعده هایی که عملی نیست برای خود و دولت مشکل ساز شوند و مردم را به نظام بدبین کنند.

فرماندار تاکستان تصریح کرد:داوطلبان نباید دراین شرایط در حوزه آب و تقسیمات شهرستان اظهارنظر کنند زیرا تاکستان دیگر ظرفیت تقسیم شدن را ندارد و در بخش آب هم دید فرا استانی و ملی مطرح است و در اختیار هر کسی نیست.

وی در ادامه از از افتتاح ۵۲ پروژه عمرانی، بهداشتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان تاکستان خبر داد.

حیدری، تعریض جاده شامی شاپ به دانسفهان به طول ۳۰کیلومتر، خط انتقال گاز شهرک های خرمدشت و اسفرورین و بهسازی چندین مدرسه را از جمله طرحهای آماده بهره برداری در دهه فجر بیان کرد.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.