کرمان؛

افتتاح 4 طرح عمرانی در نخستین روز دهه فجر در عنبرآباد

در نخستین روز از دهه فجر دو راه روستایی در بخش مرکزی ویک طرح هادی در روستای امیرآباد و آسفالت محور روستایی چهل منی بخش مرکزی عنبراباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد حجتی پور فرماندار عنبراباد در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت:آسفالت محور چهل منی بخش مرکزی عنبرآباد به طول 4کیلومتر با اعتباری بالغ بر 5میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود:با آسفالت این راه روستایی بیش از 120خانوار از راه آسفالته برخوردار خواهند شد وتردد آنها به سهولت صورت خواهت گرفت.
حجتی پور خاطرنشان کرد:روکش آسفالت محور های خیرآباد به نظم ابادوفرخ آباد به طول 6کیلومتر با اعتباری بالغ بر 7میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:حدود 10روستا با جمعیتی بالغ بر 400خانوار از راه آسفالت مناسب برخوردار شدند واین روکش آسفالت باعث روان شدن تردد وکاهش تصادفات در این محور روستایی شد.

فرماندار عنبراباد گفت:طرح هادی روستای امیرآباد نظریان شامل 6هزار متر مربع آسفالت و15هزار متر زیرسازی می باشد که با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال این طرح هادی انجام شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: طرح ، عمرانی ، عنبرآباد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.