کرمان؛

انقلاب اسلامی ایران زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب

انقلاب ایران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود، بلکه به گونه ای بود که بسياري از دولتمردان آمريكایي، اسرائيلي و اروپایي در خاطرات خود انقلاب، را زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب تعبیر کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،شهردار کرمان گفت: دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای است که در برابر استبدادی دیرپا، وابسته به بیگانه و عدالت ‌ستیز، یکپارچه به پاخاستند و در چنین روزهایی فرشی از صداقت به پهنای ایران زمین گسترده و انقلاب بزرگ و تاریخ‌ ساز خود را به پیروزی رساندند.

مهندس علی بابایی در حاشیه مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در مصلی کرمان برگزار شد، افزود: همزمانی ایام فرخنده دهه فجر سال جاری با به ثمر نشستن تلاش‌های سختکوشانه دولت تدبیر و امید در نهایی شدن «برجام» و عبور از سد سنگین تحریم‌های ظالمانه را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: پيروزي انقلاب اسلامي در ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود، بلكه همان‌گونه كه بسياري از دولتمردان آمريكایي، اسرائيلي و اروپایي در خاطرات خود از آن روزها تعبير كرده‌‌اند، انقلاب از ديدگاه آنان زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب بود.

شهردار کرمان گفت: در دهه فجر، اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند به شمار مي‌رود.

بابایی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام و آئينه‌اي است كه خورشيد اسلام در آن درخشيد، افزود: دهه فجر امسال بايد با عظمت هرچه بیشتر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن‌هاي دهه فجر باید همچون مراسم و اعياد مذهبي گرامي داشته شود و مردمي باشد تا مردم خاطره ي فراموش نشدني ورود حضرت امام (ره) و پيروزي انقلاب اسلامي را جشن بگيرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.