کرمانشاه؛

اکیپ های خدمت رسانی جهاد کشاورزی به میان عشایر می روند

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اکیپ‌های خدمت رسانی به صورت منسجم به مناسبت دهه فجر به مناطق محروم و محل استقرار عشایر استان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  خسرو شهبازی گفت:گروه‌های مربوط به دامپزشکی در قالب این اکیپ‌ها اقدام به واکسیناسیون رایگان جمعیت دام سنگین استان علیه بیماری لمپی اسکین، واکسیناسیون رایگان طیور بومی استان علیه بیماری نیوکاسل، سم‌پاشی رایگان بدن دام و جایگاه نگهداری دام در نوار مرزی استان با کشور عراق، ویزیت رایگان دامپزشکی توسط بخش خصوصی و دولتی خواهند کرد.

وی گفت: اکیپ‌های مربوط به امور عشایر استان در قالب این اعزام اقدام به آبرسانی سیار، آردرسانی و توزیع سیلندر گاز مایع به طور همزمان و ساماندهی شده بدون کرایه حمل خواهند کرد.

وی گشت‌های تبلیغی منابع طبیعی و امور اراضی نیز در قالب این اکیپ‌ها اقدام به حفاظت و صیانت از منابع ملی، جنگل‌ها مراتع و اراضی کشاورزی با رویکرد آموزشی و ترویجی از اقدامات دیگر عنوان کرد.

شهبازی افزود: اکیپ‌های مربوط به بهداشت و درمان نیز اقدام به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و تبلیغی به روستاییان و عشایر استان می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.