قم؛

کسب مدال طلا در رقابت های پومسه قهرمانی کشور

خیرخواه نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت:موفقیت پومسه‌رو قمی در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های پومسه کشور را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف به انجام رسید.

خیرخواه نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: رقابت‌های پومسه انتخابی تیم ملی با هدف شناخت برترین‌های کشور به منظور تشکیل اردوی تیم ملی در مسابقات پومسه قهرمانی مردان و زنان آسیا برگزار می‌شود و از قم نیز علی نادعلی به میدان رفت.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها برترین‌ها به اردوی تیم‌های ملی مردان و زنان ایران دعوت شدند زیرا پومسه‌روها همانند تکواندوکاران بخش مبارزه قرار است اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا با رقبای خود از کشورهای مختلف قاره کهن رقابت کنند.

خیرخواه تصریح کرد: نادعلی شاخص‌ترین چهره حال حاضر پومسه کشورمان در میادین برون‌مرزی است و افتخارات بسیار زیادی از میادین بین‌المللی، آسیایی، جهانی و مسابقات مختلف دیگری همچون المپیک دانشجویان را در اختیار دارد و در این مسابقات نیز موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی عنوان کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه مردان کشورمان، علی نادعلی پومسه‌رو عنوان‌دار قم به عنوان ورزشکار رده سنی 18 تا 30 با حریفان رقابت کرد و علاوه بر کسب جایگاه نخست کشور به تیم ملی راه یافت.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: نادعلی در تلاش برای کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها با 23 پومسه‌رو دیگر در 6 مرحله به رقابت پرداخت و قهرمان شد تا بدین‌شکل تنها نماینده هیئت تکواندو استان قم در مسابقات پومسه قهرمانی 2016 مردان آسیا لقب بگیرد.

 خیرخواه در پایان خاطر نشان کرد: دیگر نماینده استان قم در رقابت‌های پومسه انتخابی تیم ملی محمد ملاصادقی در رده سنی 18 تا 30 سال بود که موفق به کسب رتبه نشد، ضمن اینکه محبوب نصیروند به نمایندگی از داوران پومسه قم در این رقابت‌ها به قضاوت پرداخت.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.