یاسوج؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 396 پروژه عمرانی و اقتصادی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی 396 پروژه عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی هزار و 565 نفر در دهه فجر خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ در نشست با اصحاب رسانه با تبریک ایام‌الله دهه فجر به پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر اشاره کرد و گفت: سرجمع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ‌زنی استان در دهه فجر 396 پروژه با اعتباری افزون بر هزار و 100 میلیارد تومان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 600 میلیارد تومان اعتبارات مربوط به پروژه فولاد سقاوه است، گفت: پروژه‌های خوبی را در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسانیم و هدف دولت بر این است که در شرایط کنون و با توجه به نیمه تمام ماندن برخی پروژه‌ها پروژه‌ای جدید تعریف و کلنگ‌زنی نکند.

خادمی تعداد پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر را 332 پروژه عنوان کرد و گفت: از این تعداد پروژه 296 پروژه آن افتتاحی و 36 پروژه آن کلنگ‌زنی هستند که سرجمع اعتبارات پروژه‌های افتتاحی در حوزه عمرانی 259 میلیارد تومان است.

نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه عمده پروژه‌ها در حوزه تامین آب، برق، جاده‌های روستایی است، گفت: به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان هستیم.

وی تعداد پروژه‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر را 64 پروژه عنوان کرد و گفت: پروژه‌های بخش اقتصادی با همکاری بخش خصوصی و بانک‌ها نیز اجرا می‌شوند.

خادمی از تعداد 64 پروژه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد 61 مورد آن با اعتبار 222 میلیارد تومان را افتتاحی عنوان کرد و گفت: از جمله پروژه‌های اقتصادی آجر دهدشت با اعتباری قریب به 50 میلیارد تومان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان اضافه کرد: سه طرح با اعتبار 604 میلیارد تومان در دهه فجر امسال کلنگ آن‌ها به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.