اردبیل؛

افزایش سفر گردشگران به شهرستان مشگین‌شهر

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: میزان جذب گردشگران داخلی در شهرستان مشگین‌شهر نسبت به سال‌های گذشته ۳۰ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار افزایش سفر گردشگران به شهرستان مشگین‌شهرگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی افزود: میزان جذب گردشگران داخلی در شهرستان مشگین‌شهر نسبت به سال‌های گذشته 30 برابر افزایش یافته است و با روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اجرای طرح‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر قطب مهم گردشگری کشور تبدیل شده و همه‌ساله میزبان میلیون‌ها گردشگران داخلی و خارجی است.

وی بیان کرد: شهرستان مشگین‌شهر علاوه بر بخش گردشگری ظرفیت بسیار مهمی در حوزه کشاورزی دارد که برای توسعه کشاورزی این شهرستان 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صدد راه‌اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی در این شهرستان هستیم.

فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه بعد از فعالیت دولت یازدهم خدمات‌دهی در شهرستان مشگین‌شهر افزایش چشمگیری داشته است، گفت: در حوزه گازرسانی، آب و برق تحول عظیمی در مناطق شهری و روستایی مشگین‌شهر به وجود آمده و انتظارمی‌رود خدمات‌دهی دولت یازدهم در این شهرستان افزایش یابد.

امامی تصریح کرد: جشنواره زمستانی به مدت یک روز جمعه هفته آینده در منطقه گردشگری ملک‌سویی برگزار می‌شود و در این جشنواره برنامه‌های مختلف فرهنگی و شاد اجرا می‌شود تا شاهد توسعه جشنواره‌های فرهنگی و شاد اجتماعی در منطقه مشگین‌شهر باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.