احتمال کناره گیری سپاهان از لیگ قهرمانان

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر شرکت نکردن تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به صلاح فوتبال ملی باشد، باشگاه نفت نیز در این مسیر گام برمی‌دارد.

بگویند از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشید می پذیریمرحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اظهارات یکی از مسئولان فوتبال ایران درباره اینکه به ازای کارشکنی عربستانی‌ها در قبال فوتبال کشورمان احتمال دارد تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنند، بیان کرد: باشگاه نفت یکی از نمایندگان ایران در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است اما با توجه به کارشکنی عربستانی‌ها و تداوم این روند، هر تصمیمی که مسئولان فوتبال ایران بگیرند برای ما قابل اجرا است.

وی افزود: به طور حتم مسئولان فوتبال ایران در مذاکرات خود با سران کنفدراسیون فوتبال آسیا و طرف عربستانی، منافع باشگا‌ه‌های کشورمان را در نظر می گیرند و بدون توجه به مصالح فوتبال ملی گام بر می دارند. به طور حتم باشگاه نفت نیز همگام با مسئولان و سایر باشگاه‌ها در مسیر منافع فوتبال ملی حرکت می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: عربستانی ها در روزهای اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند اما مطمئن باشید اهداف آن ها واهی است و به دلیل ترس از تیم های ایرانی سعی در گرفتن میزبانی از ایران دارند.

انتهای پیام/

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار