از فوتبال زده شدم و خداحافظی کردم؛

هوشیار: اجازه نمی‌دهند هیچ دروازه‌بانی در پرسپولیس موفق شود

حسین هوشیار دروازه‌بان پیشین تیم پرسپولیس که اعلام بازنشستگی کرد از دلایل خداحافظی‌اش از فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

هوشیار: اجازه نمی‌دهند هیچ دروازه‌بانی در پرسپولیس موفق شود
حسین هوشیار در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خداحافظی‌اش از فوتبال بیان کرد: چند وقتی بود که این تصمیم را گرفته بودم که از فوتبال خداحافظی کنم.

بعد از جدایی‌ام از پرسپولیس اتفاقاتی رخ داد که بسیار اذیت شدم و شرایط برایم سخت شده بود، این شرایط سخت باعث شد که از فوتبال زده شوم و تصمیم بگیرم فوتبال را کنار بگذارم.

هوشیار که در سالروز دربی معروف سه بر دو این تصمیمش را اعلام کرد درباره آن مسابقه گفت: دربی 74 برای ما خیلی سخت شروع شد و بعد از اخراج اولادی کار برای ما سخت‌تر شد ما تا قبل از اخراج اولادی، امید داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم اما بعد از اخراج وی، من کاملا ناامید شده بودم هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که پرسپولیس بتواند آن مسابقه را پیروز شود.

حساسیت بازی بسیار بالا بود اما مصطفی دنیزلی با تعویض‌های خوبش نتیجه را به سود پرسپولیس تغییر داد.

دنیزلی واقعا مربی بزرگی بود البته نباید از نقش مهدوی کیا هم غافل شد او با آمدنش به زمین شرایط را کاملا عوض کرد و با پاس گلش به زاید و سانتر دقیقش روی سر او عملکرد بسیار خوبی داشت.

بادامکی هم در دقایق پایانی به زمین آمد و پاس گل سوم را به زاید داد، همچنین علی کریمی از بازیکنان خوب ما در آن مسابقه بودند.

من تمام ثانیه‌های آن مسابقه را کاملا به یاد دارم و هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم.

این مسابقه و همچنین مسابقه پرسپولیس با سپاهان که در دقیقه 84 با گل محمد نوری مساوی کردیم از بهترین خاطرات من در پرسپولیس است.

وی افزود: من در پرسپولیس عملکرد خوبی داشتم اما بسیار مرا اذیت کردند و همه در کار من دخالت می‌کردند و نظر می‌دادند همین عامل باعث شد تا در پرسپولیس موفق نشوم.

آن روزها شایعه کرده بودند که من چشم‌هایم ضعیف است اما هیچ وقت نتوانستند آن را ثابت کنند و فقط من را در حاشیه بردند، از آن به بعد دیگر نتوانستم موفق باشم و هر جا که رفتم، گفتند که چشم‌هایت ضعیف است.

حسین هوشیار که پس از درخشش در جام حذفی در نیم فصل سال 90 به پرسپولیس آمد و قراردادی 3 ساله بست درباره جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: من با شهرداری یاسوج بسیار خوب بودم و در جام حذفی برابر استقلال در حالی که تازه در تیممان تغییرات داشتیم و استقلال نیز صدرنشین لیگ برتر بود با نتیجه یک بر صفر شکست خوردیم.

اما در پرسپولیس نگذاشتند که من موفق شوم هیچ دروازه‌بانی در سال‌های اخیر در پرسپولیس موفق نبوده است.

شهاب گردان، میثاق معمارزاده، نیلسون، سوشا مکانی همگی با وجود آنکه دروازه‌بانان بزرگی بودند در پرسپولیس به مشکل خوردند.

من شانسی به پرسپولیس آمدم اما شهاب گردان چی؟ او چرا موفق نشد؟ سمیر آودوکیچ را چرا نگه داشتند؟ او که در پرسپولیس خوب بازی کرده بود. نمی‌دانم دلیلش چیست که نمی‌گذارند بازیکنان در پرسپولیس موفق شوند.

فکر می‌کنم از داخل باشگاه افرادی هستند که به رسانه‌ها خط می‌دهند تا بازیکنان را به حاشیه ببرند من قراردادی سه ساله با پرسپولیس  داشتم اما مرا بسیار اذیت کردند و مجبور کردند از این تیم جدا شوم.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس ادامه داد: بعد از پرسپولیس به ابومسلم رفتم اما بعد از اینکه من به آن تیم رفتم مربی آنها عوض شد و مربی جدید با من مشکل داشت و به من بازی نداد.

تیم ما بسیار ضعیف بازی می‌کرد و در جام حذفی در یک مسابقه پنج گل خوردیم اما باز هم به من بازی ندادند.

هوشیار در پایان اظهار داشت: من از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم اما مشخص بود که این تیم‌ها پول ندارند و قبول نکردم به تیم آنها بروم 90 درصد تیم‌های لیگ یکی مشکلات مالی دارند و پول بازیکنان را نمی‌دهند، من دیگر از فوتبال خسته شدم و وقتی یک عده می‌خواهند بازیکنان خودشان بازی کنند من به چه دلیل، به فوتبال ادامه دهم برای همین تصمیم گرفتم که خداحافظی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار