جشنواره ادبی مباهله برگزیدگان خود را شناخت

اولین دوره جشنواره ادبی مباهله با اعلام برگزیدگانش به کار خود پایان داد.

 گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختتامیه جشنواره ادبی مباهله عصر دیروز با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، علی داوودی مدیر دفتر شعر حوزه هنری، فاضل نظری، عباس براتی پور، امیرعلی سلیمانی و مرتضی امیری اسفندقه در تالار سوره مهر حوزه هنری برگزار شد. 
 
در این مراسم علی انسانی دبیر جشنواره مباهله در خصوص دلیل برگزاری این جشنواره گفت: جایی عده‌ای از علما حضور داشتند و ما با بضاعتی که داشتم درباره مباهله گفتم که آن را کمتر از عید غدیر نمی بینم به همین دلیل جشنواره ادبی مباهله را برگزار کرده‌ایم. 
 
وی افزود: جشنواره ادبی مباهله با کمک علما، مساجد و حوزه هنری آغاز به کار کرد. 
 
رئیس حوزه هنری نیز با ابراز رضایتی از برگزاری این جشنواره بیان کرد: در این جشنواره شعرهایی در قالب‌های مختلف چون مسمط، غزل واره، تغزل و مثنوی سروده شد و انتخاب افرادی به عنوان برگزیده در این جشنواره به معنای آن نیست که آثار باقی مانده ارزش ادبی نداشتند. امیدواریم این افراد در سال‌های آینده در جشنواره ادبی مباهله حضور پیدا کنند و حضوری فعال داشته باشند. 
 
در ادامه مراسم برگزیدگان جشنواره ادبی مباهله از جمله پیمان طالبی، امیرعلی سلیمانی، علی فردوسی، محمد زارعی، میلاد حبیبی، میثم داودی، علیرضا رجب علی زاده شعر خوانی کردند. 
 
مرتضی امیری اسفندقه شاعر نیز شعری با مطلب «دارد دوباره پلک سفر می پرد علی/ بی تاب رفتنم مددم کن مدد علی»، را قرائت کرد عباس براتی پور نیز به شعر خوانی پرداخت. 
 
در پایان مراسم با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری ، علی انسانی دبیر جشنواره ادبی مباهله، عباس براتی پور و مرتصی امیری اسفندقه به برگزیدگان جوایزی اهدا شد از جمله این برگزیدگان میثم داوودی از قم، علی رضا رجب علی زاده از کاشان، محمد زارعی از دلیجان، علی فردوسی از اصفهان بودند. همچنین به حمید رضا فاضلی و مجتبی صفدری در بخش شعر آزاد و نیمایی و امیرعلی سلیمانی در بخش نشر ادبی جوایزی اهدا شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار