کرمان؛

برگزاری جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور

معاون هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری نخستین جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حمیدموذن زاده گفت: این جشنواره با چشمانداز تقویت نگاه عدالت محوری، گسترش و تعمیق خلاقیت، نوآوری و بهره مندی هوشمندانهاز فناوری نوین در راستای تحقق بخش هایی از اهداف سند تحول بنیادین و تنویر افکارعمومی و آشنا نمودن آحاد جامعه با خدمات آموزشی و پرورشی مدارس از راه دور در بخش های دانش آموزی، خانواده و معلمان برگزار می شود.

وی توسعه و تعمیق خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، ایجاد فرصت های برابر آموزشی و پرورشی، ایجاد روحیه نشاط فرهنگیو خود باوری، ارتقاء سطح کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی، تشویق و ترغیب مخاطبانبه تدوین طرح های نو و مستند سازی آنها و استفاده از ابزار های نوین آموزشی در جهتتعامل هدفمند خانواده ها و متولیان تعلیم و تربیت را از مهمترین اهداف این جشنوارهبرشمرد.

موذن زاده با بیان اینکه تحقیقات در زمینه کشاورزی، صنایع و خدمات ازمهمترین محور های بخش دانش آموزی است، افزود: جدید بودن طرح مبتنی برپژوهش ویافته های علمی، کاربردی بودن، استفاده از فناوری نوین، انطباق با نیاز های محلی وبومی و تطابق با رشته تحصیلی از مهم ترین شاخص های داوری طرح های دانش آموزی میباشد.

معاون هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بخش همکاران فرهنگیبا محوریت تولید و ارائه محتوای درسی متناسب با یکی از موضوعات و عناوین درسی ویژهمدارس از راه دور می باشد و معلمان مدارس از راه دور با مدرک مرتبط با طرح ارائهشده می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

موذن زاده افزود:: داوطلبان باید تا پایان اسفند بهپایگاه اینترنتی به نشانیjp.dei.medu.irمراجعه و نسبت به ثبت نام و ارسال آثارخود اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: جشنواره ، قلم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.