بجنورد؛

بهره مندی ۴ هزار نفر از روستاییان اسفراین از طرح های آبرسانی

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسفراین گفت: در دهه فجر امسال 4 هزار روستایی در شهر اسفراین از طرح های آبرسانی بهره مند میشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد فولادی افزود : با بهره برداری از دو مجتمع آبرسانی روستایی در دهه فجر 4هزار 344 نفر از اهالی روستاهای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردارمی شوند.

وی گفت : با بهره برداری از مجتمع آبرسانی سارمران در دهه فجر 6روستا با جمعیت دو هزار 750 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند می شوند.

فولادی افزود: برای بهره برداری از این مجتمع آبرسانی 9 کیلومتر خط انتقال، 13.5کیلومتر شبکه توزیع ، 600 متر مکعب مخزن بتنی و 200 مورد بازسازیی انشعابات با اعتبار 13میلیارد 845 میلیون از محل اعتبارات سفر رهبری و تملک داریی انجام شده است.

وی افتتاح مجتمع آبرسانی عمارت را از دیگر پروژه آبرسانی در هه فجر ذکر کرد و گفت : با افتتاح این پروژه های آبرسانی مشکل کمبود آب 10روستای تحت پوشش این مجتمع با جمعیت هزار و 594نفر بر طرف می شود.

وی خاطر نشان کرد : برای بهره برداری از مجتمع آبرسانی عمارت 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارت تملک داریی هزینه شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.