کرمانشاه؛

صنایع دستی سنجابی در بخش کوزران افتتاح شد

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان در آیین گشایش این خانه هنرمندان اظهار داشت: تشکیل خانه های هنرمندان صنایع دستی می تواند محلی برای تولید ایده های جدید و توسعه صنایع دستی استان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه؛معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان در آیین گشایش این خانه هنرمندان اظهار داشت: تشکیل خانه های هنرمندان صنایع دستی می تواند محلی برای تولید ایده های جدید و توسعه صنایع دستی استان باشد.

پروانه حیدری افزود: در راستای اقدامات حمایتی از صنعت گران در اختیار گذاشتن فضای کارگاهی و فروشگاه جزو مواردی است که می تواند به این قشر کمک نماید.

حیدری ادامه داد: خوشبختانه در این راستا اقدامات مناسبی در استان در حال شکل گیری است و برنامه ما برای استفاده از فضای خانه های تاریخی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایه دستی و گردشگری استان و استفاده از توان شهرداری ها برای در اختیار گذاشتن فضاهایی به عنوان فروشگاه و نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همزمان با دهه مبارک فجر اقدامات مناسبی در حوزه صنایه دستی در دست اقدام است که از جمله آنها علاوه بر گشایش خانه هنرمندان صنایع دستی سنجابی، می توان به افتتاح خانه ریسندگی استان در محل خانه تاریخی فیض مهدوی و افتتاح بازارچه صنایع دستی در محل سرای اصفهانی های شهر کرمانشاه و افتتاح بیش از 10 نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان اشاره کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.