زاهدان ؛

برگزاری مانور منطقه‌ای درمان اضطراری با حضور 5 استان در زاهدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مرکز کنترل هماهنگی امداد و نجات EOC شهرستان زاهدان امروز، میزبان نخستین مانور منطقه‌ای درمان اضطراری می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زاهدان،راشکی گفت: در پی برنامه ریزی‌های قبلی و آمادگی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی مانور منطقه‌ای ساعت صفر در زمان اضطراری به میزبانی سیستان و بلوچستان با حضور استان‌های کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، فارس و بوشهر در حال برگزاری است.

وی افزود : در این مانور فرضی، در شهر ایرانشهر زلزله به بزرگی 6.8 ریشتر در عمق 9 کیلومتری زمین ساعت 10 صبح صورت گرفته که پس از اعلام، از مرکز اطلاعات و کنترل عملیات مرکز هماهنگی تهران، ارزیابان تیم درمان اضطراری به منطقه اعزام و نتایج حاصل به مرکز فرماندهی بحرانEOC زاهدان اعلام شده است.

وی تصریح کرد : تیم‌های امدادی و درمانی ما نیز پس از اعلام صورت گرفته از مرکز اطلاعات و کنترل عملیات، به صورت آماده باش درآمدند.

وی با بیان اینکه این مانور با حضور 5 استان به میزبانی سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است، بیان کرد: هدف از اجرای این مانور تمرین و امادگی و ایجاد شرایط لازم برای خدمات رسانی بهتر در سانحه می باشد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.