میمونی که مادرخوانده شد!/شادترین گروه سنی کدامند؟/عجیب‌ترین بیماری‌های زبان!

گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.

این عکس قدیمی مربوط به سال 1379 است .


هر کسی تقدیری در زندگی دارد و این به عهده خودش است که با قسمت خود بجنگد یا با آن همکاری کند اما آیا این حرف به این معنی است که با قسمت خود بجنگند یا با آن همکاری کند.


مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با ذوب‌آهن ندارد.

یک خواهر و برادر در هند از یک بیماری نادر که باعث شده سن آنها بسیار بیشتر از چیزی که هستند به نظر برسد، رنج می برند.


در یک زایمان نادر یک دوقلو در تگزاس آمریکا به دنیا آمدند که از ناحیه لگن به یکدیگر چسبیده‌اند.


بنابر آمار دفتر امور جنایی آلمان حدود ۵ هزار پناهجو در این کشور گم شده‌اند و امکان دارد که این کودکان را باندهای تبهکار برای اهداف خود به خدمت گرفته باشند.


Marissa Mayer، مدیر عامل یاهو، در طول چهار سال گذشته سعی کرده تا کشتی مدام در حال تلاطم یاهو را به ساحلی امن نزدیک کند. مِیر با تمام تلاشی که تاکنون داشته، امروز اعلام کرد تا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را به زودی تعدیل خواهد کرد.


یک مورد نادر از انتقال ویروس زیکا از طریق آمیز جنسی، نه نیش پشه، در آمریکا گزارش شده است.


معاون فوریت‌های پزشکی استان قم‌ گفت: شب گذشته یک دستگاه اتوبوس با عابر پیاده در روستای جنت آباد برخورد کرد که متاسفانه این سانحه منجر به قطع عضو پای دختر بچه 7 ساله شد.


6 فرانسوی که خود را برای عزیمت به سوریه آماده می کردند، دیروز (سه شنبه) در شهر «لیون» واقع در جنوب شرق فرانسه بازداشت شدند.

مسلمان بودن جرمی است که جوان‌های پاک و مبارز این سرزمین به بهانه آن ترور شدند.


با پیشرفت و توسعه بانکداری، دیگر کمتر پیش می‌آید که بشنویم، سرقت‌های سنتی و قدیمی در بانک‌ها رخ داده است.


دو عبادتگاه آوارگان مسلمان و مسیحی مستقر در بندر کاله در شمال فرانسه به دستور مقامات فرانسه با بولدوزر ، تخریب شد.


طبق اعلام دولت، یارانه افراد فاقد کارت ملی از فردا (پنجشنبه 15 بهمن ماه) قطع خواهد شد.


زبان که اغلب از آن به عنوان قوی‌ترین ماهیچه بدن یاد می‌شود، کارهای بسیاری برای بدنِ ما انجام می‌دهد.


بر اساس پژوهش «دفتر آمار ملی بریتانیا،» گروه سنی 65 تا 79 سال شادترین گروه سنی بین بزرگسالان است.


یک فوق تخصص سرطان با اشاره به علایم سرطان پستان گفت: سرطان پستان عموما همراه با درد نیست و به شکل توده خود را نشان می‌دهد؛ اگر توده‌ها خونریزی کنند و عارضه‌ای در آن‌ها ایجاد شود که فرد احساس درد کند، نشان از بروز سرطان دارد.


رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی دلایل افزایش قیمت گوشت را کاهش قیمت جهانی پوست گوسفندی و صادرات بالای مجاز و غیرمجاز دام از کشور دانست.


این تصویرهای فوق العاده نشان می دهد چگونه یک میمون یک سگ را نجات داده و کمکش کرده تا زنده بماند. این صحنه در اوایل این ماه در شهری در هند اتفاق افتاد.


در تصویر زیر یک عروس و داماد را در دوره قاجار می بینید.


در ادامه درگیری‌ها و مبارزات نیروهای تروریستی و تکفیری با مدافعان حرم حضرت زینب(س) شش رزمنده داوطلب به نام‌های حبیب رحیمی‌منش، محمود اسکندری، مصطفی خلیلی، حسن رزاقی، سعید علیزاده و حامد کوچک‌زاده به خیل شهدا پیوستند.


ابتهاج محمد، شمشیرباز زن مسلمان آمریکایی، اولین زن آمریکایی محجبه‌ای خواهد بود که در مسابقات المپیک شرکت می‌کند.


دو مرد افغان که به اتهام آزار و اذیت زنی میانسال بازداشت شده‌اند، در تحقیقات قضایی مدعی شدند آزار و اذیتی در کار نبوده و زن میانسال و شوهرش قصد اخاذی داشته‌اند.


تاکنون چهره مردی را روی ماه دیده‌اید؟ اگر می‌توانید ببینید مورد عجیبی نیست چون به قابلیتی در انسان به نام «پاریدولیا» مربوط است.


تبلیغات جدیدی با عنوانِ "قابل توجه خانم‌های زیر ۳۳ سال، آیا درپی کسب درآمد هستید؟" در سطح شهر به چشم میخورد که به بررسی آن می‌پردازیم.


در ژانویه سال جاری میلادی کره شمالی اقدام به فرستادن بالون‌هایی پر از دستمال کاغذی‌های استفاده شده توالت، ته سیگار و پیام‌های تبلیغاتی به کره جنوبی کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: وبگردی ، خبر ، مهم ، جذاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار