قزوین؛

هشتمین همایش سلامت معنوی در استان قزوین برگزار شد

با حضور معاون علمی فرهنگستان علوم پزشکی کشور، هشتمین همایش سلامت معنوی در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛این همایش یک روزه با همکاری فرهنگستان علمی علوم پزشکی کشور و دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد، این در حالی است که  موضوعات مختلفی در این همایش مطرح شد.

حجت‌الاسلام فتاح مرتضوی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به نقش تأثیرگذار عزیزی در احداث، راه‌اندازی و جذب دانشجویان به دانشگاه علوم پزشکی این استان کمک‌های بسیاری کرده است که از وی کمال تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید قدر انسان‌هایی که امور و وقت خود را برای کمک و امدادرسانی به دیگران صرف می‌کنند را گرامی‌ داریم، بیان کرد: باید از افرادی همانند عزیزی که برای ارتقاء سلامت انسان‌ها در ابعاد مختلف اجتماعی، جسمانی، روانی و معنوی قدردانی کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: افرادی که امروز مقام معظم رهبری را خون به جگر می‌کنند به راه راست هدایت شوند.

مرتضوی با اشاره به ایام دهه مبارک فجر، گفت: ما باید خون شهیدان انقلاب را گرامی داشته چرا که شهیدان عزت و افتخار را در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به جامع هدیه کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.