اردبیل؛

شهرستان خلخال در اجرای طرح هادی در روستاها بالاتر از میانگین کشوری است

فرماندار خلخال گفت: شهرستان خلخال در اجرای طرح هادی در روستاها بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی نظری در آئین افتتاح طرح هادی روستاهای بخش مرکزی خلخال اظهار داشت: در سطح خلخال بیش از 12هزار و 500واحد مسکونی موجود بوده که بیش از نیمی از این واحدها مسکونی با استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت بنیاد مسکن مقاوم‌سازی شده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان خلخال تصریح کرد: در این زمینه شهرستان خلخال از میانگین کشوری و استان بالاتر بوده و توانسته‌ایم بسیاری از روستاهای شهرستان را از مزایا و ثمرات اجرای طرح هادی بهره‌مند کنیم.

فرماندار شهرستان خلخال با تاکید بر اهمیت مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای روستایی بیان کرد: انتظار می‌رود تا در این زمینه شاهد ارائه تسهیلات و تداوم این روند در شهرستان بوده و بتوانیم با استفاده از آن شاهد مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در روستاها و ایجاد امنیت هر چه بیشتر برای ساکنان انها باشیم.

نظری افزود: امسال 25 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان هزینه شده است و با صرف این میزان اعتبار شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر برای ساکنان مناطق روستایی و رضایتمندی هر چه بیشتر آنها شده‌ایم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.