شیراز؛

موفقيت كاركنان پليس فارس مرهون حمايت خانواده هاي آنان است

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: توفيقات و موفقيت هاي بدست آمده در ايجاد امنيت مطلوب در اين استان، مرهون تلاش كاركنان پليس و صبر، حمايت و همكاري خانواده هاي كاركنان با آنها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" در آئين جشن ايام الله دهه فجر كه با حضور خانواده هاي كاركنان پليس فارس در "شيراز" برگزار شد، ضمن گراميداشت سي و هفتمين بهار انقلاب و ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) گفت: امروز به بركت انقلاب اسلامي، امنيت خوبي در كشور ما وجود دارد.

وي ادامه داد: در استان فارس نيز با حمايت هاي بي دريغ مسئولان و متوليان امنيت، امنيت بسيار پايدار و توسعه يافته اي در اين استان پهناور وجود دارد و براساس ارزيابي هاي صورت گرفته كه در ارديبهشت ماه امسال از طريق دانشگاه تهران انجام شده است، ‌فارس بالاترين احساس امنيت را در بين استان هاي كشور دارد.

فرمانده انتظامي استان فارس با قدرداني از خانواده هاي كاركنان، توفيقات بدست آمده در راستاي امنيت را مرهون همكاري، همياري و سعه صدر خانواده كاركنان عنوان كرد و گفت: اين امر نشات گرفته از باورهاي ديني و اعتقادي مذهبي و ملي كاركنان پليس و خانواده هاي آنان است.

سردار "گودرزي" اظهار كرد: ماموران انتظامي فارس با صبر، شكيبايي، توجه ويژه و حمايت هاي خانواده هاي خود توانسته اند در عرصه نظم و امنيت تلاش مضاعف، چشم گير و همه جانبه اي داشته باشند.

وي افزود: امروز دعاي خير مردم عزيز استان فارس و كشورمان بدرقه راه رزمندگاني هست كه در طول 10 ماه گذشته با تلاش وصف ناشدني و با توكل به خدا و توسل به ائمه معصوم(ع) توانسته اند بيش از20 درصد از جرائم را در اين استان كاهش بدهند و بيش از 30 تن موادمخدر راكشف كنند.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: در يك سالي كه گذشت بيش از 15 نفر از اشرار مسلح از كه مي توانستند ايجاد نا امني كنند، در استان فارس به هلاكت رسيده اند و اين موضوع موجب رضايتمندي مردم را به نحوي كه در خور مردم سرافراز فارس است، ايجاد كنند.

سردار "گودرزي" گفت: يكي از اولويت هاي كاري پليس فارس توجه به معيشت كاركنان است و در اين راستا به دره هاي مربوطه اعلام شده است تا در جهت رفاه حال كاركنان و برطرف كردن مشكلات معيشتي، تمام تلاش خود را بكار ببرند و در اين خصوص چاره انديشي شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: موفقیت ، کارکنان ، پلیس ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.