ایلام؛

تیم مذاکره کننده به پشتوانه اقتدار نیروهای مسلح در مذاکرات پیروز شد

استاندار ایلام گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در گفت وگوهای 30 ماهه با قدرت های جهانی به پشتوانه اقتدار نیروهای مسلح در مذاکرات به پیروزی دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  محمدرضا مروارید عصر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ سپاه استان ایلام (رزمایش اربعین) با اشاره با مذاکرات هسته ای تیم کشورمان با گروه 1+5 گفت : تیم مذاکره کننده ایرانی در سایه هدایت های مقام معظم رهبری، همراهی ملت و توان و اقتدار نیروهای مسلح توانست به شایستگی از حقوق ملت ایران برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای دفاع کرده و با برچیدن دیوار تحریم ها، حقوق ملت ایران را حفظ کنند.

تیم مذاکره کننده به پشتوانه اقتدار نیروهای مسلح در مذاکرات پیروز شدتیم مذاکره کننده به پشتوانه اقتدار نیروهای مسلح در مذاکرات پیروز شد

وی سپس با اشاره به ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به آغاز قیام حضرت امام در سال 42 اشاره کرد و افزود: پس از دستگیری امام در این سال، ایشان در پاسخ به پرسش طعنه گونه یکی از مقامات رژیم مبنی بر اینکه یاران شما کجا هستند چرا از شما دفاع نمی کنند، با دور اندیشی خاصی فرمودند یاران من هم اکنون در گهواره ها هستند.

مروارید تاکید کرد: پس از 15 سال این سخن امام به حقیقت پیوست و کودکان آن سال ها و جوانان سال 57 تحت فرمان امام راحل انقلاب را به پیروزی رساندند و همان آنها با شروع جنگ تحمیلی در قالب پاسداران و بسیجیان در خط مقدم جبهه ها با دشمن بعثی جنگیدند و به خوبی از کیان و مرزهای سرزمین خود حراست و پاسداری کردند.

وی یادآور شد: امروز نیز فرزندان پاسداران آن دوران در قالب گردان های مختلف بسیج حضور فعالانه ای در عرصه حفاظت از نظام اسلامی دارند و با ادامه راه پدران خود، روز بروز در حال تقویت روحیه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب هستند.

استاندار ایلام گفت: هم اکنون فرزندان و جوانان ایران اسلامی برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در عراق و سوریه جانفشانی می کنند تا نشان دهند جوانان این سرزمین در مقابل هجمه استکبار جهانی و گروه های تکفیری و وهابی کوتاه نیامده و تا نابودی کامل آنها ایستادگی خواهند کرد.

وی با قدردانی از تلاش های سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در برگزاری رزمایش اربعین افزود: بدون شک برگزاری برنامه هایی چون رزمایش و مانورهای نظامی در حفظ آمادگی و نشاط بسیجیان برای مقابله با خطرات پیش روی نظام تاثیر گذار است.

در این آیین همچنین از فرماندهان بسیجی گردان های نمونه سپاه استان ایلام با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

رزمایش استانی اربعین با حضور 12 گردان بیت المقدس، امام علی (ع) و کوثر از روز گذشته در منطقه عمومی بانروشان در حال برگزاری است و عصر امروز نیز به پایان می رسد.

برنامه های اصلی رزمایش شامل عملیات های تاخیری، ضد هلی برن، ضد کمین، امداد و نجات، باز پس گیری، کنترل اغتشاشات در معابر عمومی است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.