قزوين ؛

اولین دوره جام باشگاه های استان

نخستین دوره مسابقات قهرمانی کاراته باشگاه های استان یادواره شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به مناسبت دهه مبارک فجر در الوند برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: این رقابت ها در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

حمیدرضا داوری  افزود: در رده نونهالان این رقابت ها تیم روغن موتور ترن شگفتی ساز شد و بالاتر از سایر تیم های مدعی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، المهدی اقبالیه در جای دوم ایستاد و تیم های پینان و قائم نیز به طور مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: در رده نوجوانان نیز جام قهرمانی به تیم قائم بیدستان رسید، المهدی اقبالیه در مکان دوم ایستاد و تیم های برج آسمان قزوین و ولی عصر بیدستان نیز به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسئول ورزشی افزود: در رده جوانان این رقابت ها نیز تیم وانکان قزوین موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، تیم قائم بیدستان در رده دوم ایستاد و تیم برج آسمان قزوین نیز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

داوری با بیان اینکه عباس جنابی، مرتضی کرمی و پویا دستمالچی به عنوان داوران برتر و مصطفی قنبری از تیم وحدت پیریوسفیان، مهدی بختیاری از تیم قائم بیدستان و رئوف دست افکن از تیم وانکان قزوین نیز به عنوان برترین بازیکنان رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان این مسابقات معرفی و محمدرضا آریان نیز به عنوان بازیکن برتر اخلاق این رقابت ها شناخته شد.

انتهاي پيام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.