نفرات برتر جام شهید هاشمی نژاد معرفی مشخص شدند

در پایان رقابت های کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر مازندران با 62 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیمهای داغستان و تهران به ترتیب با کسب 57 و 47 امتیاز دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان این رقابت ها که روزهای پنج شنبه و جمعه با حضور 261 کشتی گیر از 16 تیم داخلی و 4 تیم خارجی آذربایجان، داغستان روسیه، ارمنستان و گرجستان در سالن شهید هاشمی نِژاد بهشهر برگزار شد، تیم های جمهوری آذربایجان، گیلان و توابع تهران به ترتیب با 47 ، 37 و 33 امتیاز به ترتیب چهارم تا ششم شدند.
 
- نتایج انفرادی این رقابت ها به شرح زیرا ست:
 
وزن 50 کیلوگرم: محمد خان از داغستان اول، علی فاتحی توابع تهران دوم و افشین صبوری از بیمه رازی شهید هاشمی نژاد و علی عباس رضا زاده از آذربایجان مشترکا سوم شدند.
 
وزن 55 کیلوگرم: عباس ماگمداف از داغستان اول، عبدالله شاخایف از داغستان دوم ، حسین خدیور ازبیمه رای هاشمی نژاد ، کاوه رحمت آبادی از شهریار سوم شدند.  
 
در 60 کیلوگرم: احمد عبدالله از داغستان اول، توفیق صادق لی از آذربایجان دوم و علی مقصودی از تهران و محمد نامجو مطلق از گیلان مشترکا سوم شدند .
 
 در 66 کیلوگرم: محمد متقی نیا از خراسان رضوی اول ، مجتبی عمو زاده ازبیمه رازی هاشمی نژاد دوم ، میلاد حسین پور از گیلان و سای فولاد علی بلاد از داغستان سوم شدند .
 
در وزن 74 کیلوگرم: جمال عبادی از نفت امیدیه اول ، ماگمود آسترودین از داغستان دوم و صادق پاریاب از گیلان و نیما اشقاقی ازبیمه رازی سوم شدند .
 
در 84 کیلوگرم: حاجی محمد نجم الدین اف از داغستان اول ، مجتبی شاهانی از تهران دوم ، محمد جواد حسینی ازبیمه رازی هاشمی نژاد و میر سید محمد حسین میرباغبان از تهران سوم شدند .
 
در 96 کیلوگرم: امیرحسین میرباباشاهی از گیلان اول، دانیال شریعتی از همدان دوم، شاهین حاجی میرزایی از کردستان و علی اصغر اکبری از بیمه رازی هاشمی نژاد مشترک سوم شدند .
 
در 120 کیلوگرم: محمد مرادی از کرمانشاه اول، محسن سیر از بیمه رازی هاشمی نژاد دوم و صابر کلی آزاد و شایان جدید زاده از توابع تهران سوم شدند .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار