ترافیک دیدارهای حاشیه‌ای ظریف در لندن

وزیر امور خارجه کشورمان هفته گذشته به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی سوریه به لندن سفر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی کمک به مردم سوریه به لندن سفر کرده بود روز گذشته دیدارهای متعدیدی داشت که در این گزارش یک جمعبندی از ان را اورده ایم.

ترافیک دیدارهای حاشیه‌ای ظریف در لندن

ديدار با وزير خزانه داري انگليس
 

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با جورج اوزبورن وزیر خزانه داری انگليس ضمن اشاره به اجرایی شدن برجام و عمل کشورمان به تعهدات خود خواستار حل و فصل برخی مشکلات در زمینه توسعه همکاری های اقتصادي، بانکی و مالی بین دو کشور شد.
 
اوزبورن نیز ضمن تایید ضرورت حل و فصل مشکلات تاکید کرد انگليس کاملا به تعهدات خود در خصوص اجرای برجام عمل و از تمام ابزارهای لازم در این راستا استفاده می کند. وی همچنین از اقدامات انجام پذیرفته برای حل و فصل مشکلات بانک های ایرانی مستقر در لندن خبر داد.
 
 
حضور ظریف در نشست مشترک دو اندیشکده مطالعات سیاست خارجی انگلیس:
 
وزير امور خارجه كشورمان كه براي شركت در كنفرانس سوريه به لندن سفر كرده بود روز جمعه در نشست مشترك اعضاي انديشكده هاي شوراي اروپايي روابط خارجي و موسسه خدمات متحد سلطنتي حضور یافت. ظریف در این جلسه به تشریح نقطه نظرات و ديدگاههاي جمهوری اسلامی ایران در زمينه مسايل سياست خارجي و تحولات منطقه اي پرداخت.

ترافیک دیدارهای حاشیه‌ای ظریف در لندن
 
 
دیدار با مشاور امنيت ملي انگليس:
 
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه كه براي شركت در كنفرانس حمايت از سوريه به لندن سفر كرده بود با مارك لایل گرانت مشاور امنیت ملی انگليس در محل دفتر نخست وزیری این کشور دیدار کرد. در این دیدار طرفین در خصوص مسايل دوجانبه و منطقه اي گفتگو کردند.
 
 
ديدار  با رهبر حزب كارگر انگليس:
 

محمد جواد ظريف كه به منظور شركت در كنفرانس حمايت از سوريه به لندن سفر كرده است با جرمي كوربين رهبر حزب كارگر انگليس ديدار کرد. در این ملاقات طرفين پيرامون مناسبات فيمابين دو كشور و توسعه همكاري هاي پارلماني گفتگو و تبادل نظر کردند.

ترافیک دیدارهای حاشیه‌ای ظریف در لندن
 
 ديدار وزير امور خارجه با مديران شركت ها و فعالان اقتصادي در لندن:
 
وزیر امور خارجه کشورمان در ضیافت وزير مشاور تجارت و سرمایه گذاری انگليس و نماينده تجاري اين كشور براي ايران كه با حضور تعدادي از مديران شركت هاي انگليسي و اروپايي برگزار شد ضمن تشریح آخرین وضعیت اجرای برجام و عمل طرفین به تعهدات خود، زمینه های توسعه همکاری های فیمابین را تشریح و خواستار حضور این شرکت ها در بازار فن آوری و سرمایه گذاری کشورمان شد. در این دیدار به سؤالات مدیران شركت هائي همچون رولزرويس، ایرباس، شل، بي واتر و.... در خصوص زمينه هاي همكاري هاي اقتصادي با كشورمان پاسخ هاي مقتضي ارايه شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، لندن ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار