ادامه سریال افتتاح پروژه های اینترنتی در اینستاگرام واعظی + تصاویر

وزیر ارتباطات برای افتتاح اینترنت پر سرعت روستاها این بار به استان هرمزگان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر ارتباطات در ادامه سفر به استان ها و برقراری اینترنت پرسرعت در روستاها و افتتاح پروژه های مخابراتی به استان هرمزگان رسید.

واعظی درصفحه اینستاگرام خود نوشت: روز جمعه شانزدهم بهمن ماه و پنجمین روز از ایام دهه مبارک فجر به استان هرمزگان سفر کردیم. در این سفر یک روزه چندین طرح ارتباطی_مخابراتی مورد بهره برداری قرار گرفت که از جمله آن به افتتاح اینترنت پرسرعت سیصد و هفتاد و شش روستای این استان می توان اشاره کرد.

با اتصال این روستاها به شبکه جهانی اینترنت، تنها دویست و نود روستای دیگر هرمزگان فاقد اینترنت پرسرعت هستند که به یاری خداوند متعال و تلاش همکاران بنده این تعداد باقیمانده در سال آینده به اینترنت پر سرعت متصل خواهند شد تا بالغ بر هشتصد روستای هرمزگان از اینترنت نسل نو بهره مند شوند.

واعظی در سفر به استانها

اقتصادی بودن استان هرمزگان و انعکاس عملکرد کشور در استان های مرزی لزوم توجه به موضوع پوشش تلفن همراه بخصوص در جاده های این استان را ضروری می سازد. برای تلفن روستایی برنامه های خوبی داریم و جشن برخورداری تمامی روستاهای این استان از خدمات ارتباطی را سال آینده برگزار می کنیم. سرمایه گذاری ها در این بخش در هرمزگان ادامه خواهد یافت و بنای ما بر این است که در سال آینده همه شهرهای این استان از نسل سوم اینترنت و تا پایان دولت یازدهم از نسل چهارم برخوردار شوند.

واعظی در سفر به استانها


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار