6 سانس فوق‌العاده در سینما آزادی/ استقبال بالای مردمی از «بادیگارد» حاتمی‌کیا

فیلم‌های اکران شده در سینما آزادی با استقبال بی‌نظیر مردم سانس‌های فوق‌‌العاده متعددی را برگزار می‌کند.

امیر سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در خصوص برگزاری سانس‌های فوق‌العاده روزهای چهارم و پنجم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: خوشبختانه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ما برای فیلم‌ها سانس فوق‌العاده داشتیم به طوری که در این هشت سال اخیر رکورد خوبی را برای استقبال فیلم‌ها شاهد بوده‌ایم.
 
وی افزود: روز پنج‌شنبه برای فیلم «بادیگارد» سه سانس فوق العاده، «لانتوری» دو سانس، فیلم «اژدها وارد می‌شود» یک سانس،  «خشم و هیاهو» یک سانس و «ابد و یک روز» یک سانس فوق‌العاده در سالن اصلی را داشتیم.
 
سعیدی‌پور ادامه داد: روز گذشته نیز شش سانس فوق العاده برای فیلم‌های در حال اکران برگزار شد به این صورت که «بادیگارد» سه سانس، «لانتوری» دو سانس، «ابد و یک روز» یک سانس در سالن اصلی داشتند این در حالی بود 500 بلیط فیلم «ابد و یک روز» در همان یک سانس فوق‌العاده به فروش رفت، حتی برخی از تماشاگران حاضر شدند برای تماشای فیلم در کف سالن سینما نشسته و به این شکل فیلم را دنبال کنند.
 
وی بیان کرد: فیلم «ابد و یک روز» در روز اول نمایش هم با سانس فوق‌العاده همراه بود. جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته آمار بسیار موفقی را به همراه داشته است.
 
مدیر سینما آزادی تاکید کرد: در روزهای ابتدایی و اکران فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار ما با تاخیر هشت دقیقه‌ای فیلم را به نمایش درآوردیم اما در نشریات به اشتباه این تاخیر 45 دقیقه عنوان شده بود در این جا این اشتباه را تصحیح می‌کنم و تاکید می‌کنم که این 5 دقیقه تاخیر به دلیل ارائه کیفیت و تصویر خوب برای اکران فیلم بود.
 
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه امروز اول هفته و روز کاری است اما صف‌های طولانی برای فیلم‌های «اژدها وارد می‌شود»، «سیانور»، «نیمه شب اتفاق افتاد»،‌ »رسوایی 2» و «بارکد» در مقابل سینما وجود دارد لازم است. بگویم فیلم «سیانور» به کارگردانی شعیبی برای اکران وضعیت مبهمی دارد چرا که در جاهای دیگر اکران نداشته و مطمئن نیستم که امروز هم به اکران برسد یا نه.
 
رضا سعیدی‌پور اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز هم حداقل چهار سانس فوق‌العاده داشته باشیم اگر وضعیت هوا به همین صورت خوب باشد در روزهای آینده شاهد استقبال مردم خواهیم بود. البته با توجه به اینکه از دوشنبه وضعیت جوی هوا تغییر می‌کند ما در حال فراهم کردن شرایط مناسب برای استقبال از تماشاگران هستیم.
 
وی در پایان گفت: هر گاه فیلم خوبی در سینما اکران شود مردم از آن استقبال می‌کنند. جشنواره امسال نشان داده است فیلم‌هایی که اکران شده‌اند از لحاظ محتوایی به مخاطب احترام گذاشته‌اند و کیفیت بالایی را داشته‌اند به طوری که مردم تا انتهای فیلم‌ها در سالن‌ها نشسته و پس از پایان آنها را تحسین کرده‌اند. امیدوارم مسئولان محترمی که در سازمان سینمایی تصمیم‌گیرنده هستند این رویه را ادامه دهند تا فضای اکران فیلم‌ها به همین شکل روند رو به جلوی خود را طی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.