شهرکرد؛

اعلام زمان آیین وداع، تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری

زمان آیین وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده از مدافعان حرم مطهر حضرت زینب کبری (س)، در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر شهید والامقام حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده از مدافعان حرم مطهر حضرت زینب کبری (س)، از ساعت 9 صبح فردا یکشنبه 18 بهمن از محل سالن ثارالله بروجن تا میدان امام این شهر تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش شهر نقنه در 3 کیلومتری بروجن منتقل می شود.

قدرت الله رئیسی افزود: پیکر این شهید گرانقدر، از ورودی شهر تا گلزار شهدای زادگاهش نقنه نیز تشییع و سپس به خاک سپرده خواهد شد.

وی اضافه کرد: آیین وداع با این شهید مدافع حرم هم امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن ورزشی ثارالله شهر بروجن برگزار می شود.

رئیسی یادآور شد: پیکر شهید حجت الاسلام قلی زاده به همراه 3 شهید همرزمش، صبح امروز شنبه 17 بهمن نیز با حضور گسترده و پرشور مردم، و اقامه نماز توسط آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید، در شهر مقدس قم و در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع شد.

حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده چهارمین شهید مدافع حرم از چهارمحال و بختیاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه استان قم بود که در عملیات اخیر آزادسازی نبل و الزهراء در سوریه و در نبرد با تکفیری های داعش، به درجه رفیع شهادت نائل گشت. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.