هتک حیثیت مرد جوان با تصویر فتوشاپی

رئیس پلیس فتا کرمانشاه از دستگیری عامل انتشار تصاویر جعلی و ویرایش مرد جوان کرمانشاهی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ" علی شفیعی " گفت: مرد جوانی با در دست داشتن شکواییه ای به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت فردی ناشناس با قرار دادن عکس اینجانب در کنار تصویر زنی ناشناس و ارسال آن به پروفایل دوستان و آشنایان قصد هتک حیثیت اینجانب را دارد ،پس از دریافت اظهارات شاکی و با هماهنگی مراجع قضائی به دلیل حساسیت موضوع مراتب به سرعت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود:کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته متهم که دختر جوانی بود را شناسایی و با هماهنگی  مقام قضائی دستگیر کردند.
 
سرهنگ "شفیعی" در ادامه ضمن بیان اینکه شاکی با مواجه شدن با متهم مدعی شده این خانم با اینجانب به بهانه پذیرش نمایندگی بیمه تماس و پس از مدتی پیشنهاد دوستی به بنده داد که توسط اینجانب رد شده است، گفت گاهی دست رد خوردن از خانم ها و یا آقایان در پیشنهاد های ازدواج خشمی آنی به وجود می آورد که این خشم اگر مهار نشود زیانبار و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای دو طرف به همراه بیاورد.  
 
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد:از همشریان عزیر خواستارم در صورت مواجه با موارد مشابه مراتب را سریعا به پلیس فتا از طریق سایت با  آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش و یا با شماره تلفن های  2182397-083 تماس حاصل کنند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
باید سریعا پیگیری قانونی صورت بگیرد و شخص خاطی محکوم و حکمش اجرا شود
آخرین اخبار