بندرعباس؛

صدور ۲۲ ضمانت نامه سرمایه گذاری در هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون استان تعداد ۲۲ ضمانت نامه صادر کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بندرعباس، سلیمی مبلغ این ضمانت نامه ها را بیش از ۱۶۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی افزود: این ضمانت نامه ها در شهرستانهای بندرعباس، میناب، جاسک، سیریک ، حاجی آباد و بیشتر در تعاونی های تولیدی از جمله پرورش میگو، محصولات کشاورزی، تولید آب معدنی و شناورهای دریایی است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:جزایر قشم، هرمز و هنگام بهترین مناطق برای توسعه سرمایه گذاری ها در بخش گردشگری هستند و باید از این مزیت بیشترین بهره را برد.

سلیمی افزود: اکنون ۳ هزار و ۸۴ تعاونی با عضویت بیش از یک میلیون نفر و اشتغال ۶۸ هزارنفر در بخش های مختلف اقتصادی فعالیت دارند .

وی گفت: بیشترین تعداد تعاونی هابه ترتیب در بخش خدمات، کشاورزی و صنعت است.

سلیمی، صید بیش از ۸۰ درصد ابزیان استان توسط اتحادیه تعاونی های صیادی استان، حمل ونقل تمام کالاهای صادراتی و وارداتی از بنادر استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و بالعکس توسط بخش تعاون بوسیله ۵۰۰ فروند شناور و بار از آبهای سرزمینی به قشم، هرمز و سایر جزایر توسط بخش تعاون را از جمله نکات برجسته و شاخص فعالیت های تعاونی های استان عنوان کرد.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی هرمزگان حمل و نقل بار جاده ای اعم از داخلی و ترانزیت و ناوگان تاکسیرانی جزیره قشم و ۸۰ درصد تولید گوشت مرغ استان و ۷۰ درصد مواد سوختی مورد نیاز استان توسط شرکت ها و اتحادیه تعاونیها را از دیگر نکات برجسته فعالیتهای تعاونی استان نام برد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.