یاسوج؛

شش هزار خانوار نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در نوبت تامین مسکن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش هزار خانوار نیازمند این استان در نوبت تامین مسکن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید غلامرضا متقی اظهار داشت: 35 هزار خانوار زیر پوشش کهگیلویه و بویراحمدی زیر پوشش حمایت های این نهاد هستند که تامین سرپناه مناسب برای بخشی از خانواده ها دغدغه مسئولان و متولیان امر است.

وی افزود:40 واحد مسکن احداثی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد تا پایان دهه فجر تحویل خواهد شد.

وی گفت:سه هزار و 100 واحد مسکن برای اقشار آسیب پذیر زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از سال 57 تاکنون ساخته شده است.

وی تصریح کرد: انجام 45 هزار خدمت عمرانی برای زیرساخت های برق، آب و گاز، تعمیر و احداث سرویس های بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به مددجویان زیر پوشش بوده است.

متقی تصریح کرد:هفت هزار خانوار مددجوی زیرپوشش از ابتدای تشکیل این نهاد در سال 57 تاکنون در این استان خودکفا شدند.
وی گفت: این تعداد خانوار آسیب پذیر کهگیلویه و بویراحمدی با اجرای 26 هزار طرح اشتغالزا خودکفا و از زیر پوشش های حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: 100 هزار نفر در قالب 35 هزار خانوار زیر پوشش حمایت های این نهاد هستند که نیمی از آنها زنان سرپرست خانوار است.

وی انجام خدمات بیمه ای برای 11 هزار و 950 خانوار، برنامه های فرهنگی و کمک هزینه تحصیل برای 12 هزار دانش آموز و دانشجو، پرداخت مستمری ماهانه و کمک هزینه جهیزیه از دیگر خدمات مهم کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به جامعه هدف بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد با حدود 700 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.