ساری؛

از محرومیت روستایی تا افتخار آفرینی ورزشی

مسابقات لیگ برتر فوتبال مازندران با قهرمانی تیم شهدای ماکران میاندرود به پایان رسید.

از محرومیت  روستایی تا افتخار آفرینی ورزشیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان پیگیری شد که در این روز تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران را از ان خود کند و به لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد .

هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران ، با شور و هیجان خاصی عصر امروز در حالی آغاز شد که تکلیف قهرمان این رقابت ها بستگی به نتایج تیم های مختلف داشت .

در یکی از حساس و سرنوشت ساز ترین دیدار های این هفته تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود میزبان تیم فوتبال شهرداری ایزدشهر بود . ماکرانی که تکلیف قهرمانی شان دست خودشان بود ، موفق شدند با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهند و قهرمان این رقابت ها شوند.

همچنین دیدار حساس دیگری بین دو تیم شهرداری نشتارود و وحدت مقاومت جویبار برگزار شد که در این دیدار نشتارودی ها که امید زیادی به قهرمانی در این رقابت داشتند و چشم امیدشان به عدم نتیجه گیری ماکرانی ها بود ، موفق شدند با نتیجه پرگل 5 بر صفر میهمان قدرتمند خود را با شکست بدرقه کنند ، اما به دلیل برتری ماکرانی ها موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند و با یک امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین با 52 امتیاز به رتبه دوم دست یافتند .

در پایان این رقابت ها تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود با 53 امتیاز قهرمان شد و به لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کرد و تیم های شهرداری نشتارود و سد نکا با 52 و 46 امتیاز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.