اصفهان؛

انتقاد رییس هیئت قایقرانی اصفهان از نداشتن محل مناسب تمرین

نایب رییس هیئت قایقرانی استان اصفهان از نداشتن استخر برای تمرین انتقاد کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛آرزو مهنا نایب رییس هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: بر اساس قانون، اماکن ورزشی باید به مزایده گذاشته شوند مگر سالن‌های اختصاصی که اولویت در مزایده با هیئت مربوطه است، اما چون استخرها سالن اختصاصی نیستند و درآمدزایی خوبی دارند در مزایده‌ها قیمت‌های بالایی برای استخرها در نظر گرفته می‌شود که در مقابل آن هیئت‌ها با جیب خالی توان رقابت با آن‌ها را ندارند.

وی افزود: زمانی که مکان اختصاصی در اختیار نداریم، نمی‌توانیم برنامه‌های خود را به راحتی و کامل اجرا کنیم، رشته‌های مختلفی زیر مجموعه رشته‌های آبی و پارویی هستند که به دلیل نداشتن زمان کافی تنها در رشته کاناپولو فعال هستیم و رشته‌ای نظیر آب‌های آرام رو به فراموشی است.

نایب رییس هیئت قایقرانی استان اصفهان تصریح کرد: رشته‌ای که در آن قایقرانان با استعدادی داشته و ظرفیت بسیار خوبی در این رشته داریم، همین طور در رشته‌های دیگر، ناراحتی ما بیشتر به خاطر از دست دادن این فرصت‌ها و استعدادهایی است که در این رشته‌ها در اصفهان وجود دارد.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات با تعاملی که با اداره کل ورزش و جوانان و هیئت شنا داریم توانستیم حدود 6 سانس برای دو بخش بانوان و آقایان تهیه کنیم، اما برای هیئتی که رشته‌های زیادی در آن است این میزان کافی نیست. مربیان ما باید هم‌زمان در یک سانس برای تمرین تیم های استان و حرفه‌ای و نیز آموزش و استعدادیابی برنامه‌ریزی داشته باشند.

مهنا در خصوص این دوره از لیگ برتر کاناپولو بانوان، گفت: متأسفانه به دلیل تعمیرات 4 ماهه استخر ساحل، نتوانستیم به‌خوبی تمرین داشته باشیم، پس از اتمام آن تیم‌های خود را برای این مسابقات آماده کردیم. در لیگ امسال با توجه به استعدادیابی که داشتیم دو تیم راهی مسابقات کردیم که تیم دوم وجوانان را تنها برای کسب تجربه و پشتوانه سازی به مسابقات وارد کردیم.

وی تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات را بسیار قوی و آماده دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله نشان دهنده تمرین خوب و منظم تیم‌ها بوده، البته با وجود اینکه نسبت به بضاعتمان نتایج خوبی گرفتیم و از دست دادن قهرمانی تنها با تفاضل گل بود، اما می‌تواند برای ما زنگ خطری باشد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.