برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی معلولان در خاورمیانه

دبی 20 تا 22 بهمن میزبان بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه درباره توانمندی معلولان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خلیج تایمز؛ کشورهای خاورمیانه 9 تا 11 فوریه (20 تا 22 بهمن) در نمایشگاه توانمندی معلولان شرکت خواهند کرد. این نمایشگاه به میزبانی دبی در مرکز نمایشگاه و مجمع بین المللی این شهر برگزار خواهد شد. 

امارات به عنوان میزبان این دور از نمایشگاه گاه‌های مثبتی در راستای اجرایی کردن " جامعه من... شهری برای همه" برداشته است. در این کشور کوچک عربی، امکانات شهری به گونه‌ای مناسب برای استفاده از افراد دارای معلولیت طراحی و ساخته شده است بطوریکه امکان همگون‌سازی معلولان با دیگر افراد جامعه فراهم شده است.

"سامی قمزی،" مدیر اداره توسعه اقتصادی امارات، در این باره گفت: رویکرد اداره توسعه اقتصادی، سازگار کردن برنامه‌ها و خدوات آتی این نهاد با شرایط معلولان است. برنامه‌هایی برای طراحی داخلی ساختمان‌های دولتی در دست داریم که به موجب آن، رفت و آمد و استفاده از امکانات برای همه افراد با معلولیت‌های مختلف آسان خواهد شد. ما همچنین از طرح‌های مردمی و ابداعات شهری آنها برای کمک بیشتر به معلولان حمایت خواهیم کرد. 

"حمید محمد قطامی،" رئیس و مدیر کل مرکز بهداشت دبی نیز گفت: ما نهایت خدمات درمانی و بهداشتی را به افراد دارای معلولیت ارائه می‌دهیم. برنامه‌های ما ، ارائه بالاترین کیفیت زندگی و تامین آرامش خاطر معلولان است.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار