کرمان؛

ساخت خانه های قرانی در روستاهای با بیش از 1000نفر جمعیت

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت :ساخت خانه های قرانی در روستاهای ببیش از 1000نفر جمعیت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام عرب پور در بازدید از روند ساخت خانه های قرانی شهرستان ریگان افزود: ساخت خانه قرانی وخانه عالم در روستاها از ضروریات می باشد .

وی بیان داشت: ساخت خانه های قرانی با زیر بنای 70متر و100متر مربع در روستاهای شهرستان با جمعیت بالا انجام خواهد شد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: تا کنون در استان کرمان 400خانه قرانی مشغول به فعالیت شده اند که تعدادی از این خانه های قرانی در منازل شخصی تکایا وحسینه ها برگزار می گردد .

عرب پور اظهار داشت: این خانه های قرانی مکانهایی هستند که مربیان قرانی با جلساتی با اقایان وبانوان بر توسعه فرهنگ قرانی تاکید دارند .

وی بیان داشت: با توجه به ضرورت خانه های قرانی در روستاهای شهرستان تمام تلاش خود را با همت مسولین برای ساخت خانه هایی قرانی خواهیم داشت .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: با خانه های قرانی ومنازل عالم وحضور روحانی در روستاها بسیاری از مسائل فرهنگی ان روستا حل وباعث کاهش اسیب های اجتماعی می شود.

عربپور اظهار داشت: تعدادی خانه قرانی در شهرستان ریگان در حال ساخت می باشد که در سفر امروز به شهرستان به همت فرماندار روند این خانه های قرانی تسریع وفرماندار قول مساعد جهت تکمیل انها را داد .

لازم به ذکر است در شهرستان ریگان 50خانه قرانی وجود داد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ساخت ، خانه ، قرآنی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.