زاهدان ؛

آغاز جشنواره جابربن حیان در زاهدان

جشنواره جابربن حیان در مرحله شهرستانی به میزبانی آموزش و پرورش زاهدان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاح این جشنواره گفت : در استان سیستان و بلوچستان از 5 هزار و 606 اثر در جشنواره خوارزمی 175 اثر به مرحله استانی رسید که از این تعداد 6 اثر به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

برهانزهی با بیان اینکه موثرترین و حساس ترین مرحله زندگی و حیات کودک در جشنواره جابربن حیان اتفاق می افتد افزود: جشنواره جابربن حیان عامل تحرک و فکری و بینش کودک است که منجر تکوین شخصیت علمی و اخلاقی او می شود.

وی تصریح کرد : تعداد طرح های ارائه شده در مدارس ناحیه دو زاهدان هزار و 521 اثر می باشد که از این تعداد هزار و 31 اثر از مدارس منتخب در نمایشگاه خوارزمی به نمایش گذاشته شده است

وی با بیان اینکه نام استان سیستان و بلوچستان در عرصه ملی خوش درخشید خاطرنشان کرد : با کمال افتخار دانش آموز کیور احلال زهی از شهرستان سراوان مفتخر به رتبه کشوری در جشنواره خوارزمی شد که افتخاری برای استان سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت : در این روزها بود که امام خمینی ایران اسلامی و انقلابی را به سمت عزت و اقتدار نزدیک کرد و به نقطه اوج رساند که این عزت و منزلت بجز با رهبری ، ایمان و انسجام مردمی اتقاق نمی افتد .

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.