نشست خبری بازی استقلال خوزستان و سایپا؛

ویسی: 90 دقیقه برای کسب سه امتیاز/جلالی: غیرمنصفانه بودن نتیجه بازی

عبداله ویسی گفت: بازیکنانم 90 دقیقه تلاش خود را برای کسب برد به کار گرفتند.

ویسی: 90 دقیقه برای کسب سه امتیاز/جلالی: غیرمنصفانه بودن نتیجه بازی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبداله ویسی پس پیروزی استقلال خوزستان اظهار کرد: با توجه به دو شکست متوالی استقلال در هفته های گذشته بازیکنانم با روحیه پیروزی وارد این بازی و در طول 90 دقیقه تمام تلاش خود را برای کسب برد به کار گرفتند و خوشحالند که با 3 امتیاز این دیدار را ترک می‌کنند.

مربی استقلال خوزستان در مورد کیفیت فنی این بازی گفت: هر دو تیم به منظور رسیدن به پیروزی از تدابیر مناسبی استفاده کردند اما با توجه به کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی در این دیدار بهترین از این نمی‌توانستیم بازی کنیم و در هر حال به عنوان مربی پیروز این دیدار از کسب نتیجه خوشحالم.

وی در خصوص درگیری نیمکت نشینان استقلال خوزستان گفت: از روی نیمکت ما گفتند که اوت برای استقلال خوزستان است که آندو اعتقاد به امر دیگری داشت به هر حال وی کاپیتان تیم ملی است.

جلالی مربی تیم سایپا درباره بازی امروز گفت: من نتیجه بازی را غیر منصفانه می‌دانم، ما در نیمه دوم برتری مطلق مقابل استقلال خوزستان داشتیم و از تمام بازیکنان راضی هستم و سزاوار پیروزی بودیم، این بازی روی اتفاقاتی رقم خورد و نمی‌توانم ایرادی بگیرم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان تیمی خوبی است و این تیم 3 بازیکن تهاجمی تاثیرگذار دارد که باید آنها را کنترل می‌کردیم و در این راه موفق بودیم اما در مورد درگیری‌های بازی باید بگویم با توجه به فیزیکی بازی کردن دو تیم، درگیری‌ها طبیعی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار