عاشوری: با تدابیر کادر فنی و تعویض به موقع گلزنی صورت گرفت

بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: با تدابیر عبداله ویسی گل برتری به دست آمد.

عاشوری: با تدابیر کادر فنی و تعویض به موقع گلزنی صورت گرفتبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر عاشوری درباره دیدار مقابل سایپا اظهار کرد: امروز کمترین حق تیم ما کسب پیروزی بود که خوشبختانه با تدابیر کادر فنی و با استفاده از فرصت‌هاتی به دست آمده در دقیقه 91 گل برتری را به ثمر رسانده و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه تعویض او منجر به زدن گل تیم آبی پوشان خوزستانی شد گفت: این تعویض با تدابیر عبداله ویسی رقم خورد و خوشبختانه من با زدن گل برتری تیم، تلاش سایر بازیکنان استقلال خوزستان را به ثمر نشاندم.

وی درباره علت استفاده از عینک افزود: نمره چشمم یک می‌باشد اما این موضوع تاثیری در بازی کردن من ندارد و در هنگام مسابقه بدون نیاز به عینک سعی می‌کنم بهترین نمایش را در ترکیب استقلال خوزستان ارائه دهم.

گلم را به زبیدی تقدیم می کنم

وی افزود: پیش از دیدار مقابل سایپا هم قسم شدیم تا بتوانیم از سد این تیم بگذریم که به هدفمان رسیدیم.
 
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: متاسفانه مهدی زبیدی از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است و نمی‌تواند تیم مان را تا پایان فصل همراهی کند اما بازیکنان و کادر فنی به فکر مهدی هستند و من هم گلم را تقدیم وی می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار